Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 698 ggr
kbo3
0

En katt och hans människor(ändrad länk)

Snacka om lycklig återförening. Blir lika tårögd varje gång jag ser den.

Simson
0

Samma här! Vilken underbar sekvens!! Finns det mer att läsa om hur det var från början??? Tack för att du lade ut filmen!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Puma77
0

Helt underbar. Tror jag fick något i ägat på slutet ocksåFlört

//Pia

Sidentass
0

Blir så djupt berörd av denna film,,den säger mer än tusen ord och är helt underbar!!

johnnys girl
0

Klarar inte av att se sådant här. Gråter floder. Helt underbar film.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Puma77
0

Ja att han kom ihåg dem. Han var lite funderad där en stund innan han verkligen fattade vilka det var. Då blev det fart på honom och snacka om att han var överlycklig. Såg ut som om de lockade på honom med ett eget läte.

//Pia

Simson
0

putt

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
0

Min tanke, vad han måste ha saknat dom under det året..Vart dom tagit vägen..Lejonet är ju överlycklig att se dom igen..Tårarna strömmar ner för mina kinderGråter

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

karins
0

Vilken härlig film! Tänk att få en sån Lejonkram! Och så lyckligt återseende..snyft..snörvel..Glad

anebit
0

"glädjesnyft"    tårarna bara forsar.  Nästan varje  gång jag går in på dena sida så får jag gråta. Antingen av sorg eller glädje.

Nu var det glädje…..    En underbar filmsnutt………..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

kbo3
0

Funderar på om jag ska byta ut mina tre här hemma, mot ett lejon. Två av mina vaknar knappt när jag kommer hem. Den tredje sätter sig, demonstrativt med ryggen mot, för att visa vilken hemsk matte jag är. Tänk att istället mötas av en sån lejonkram. Skrattande

Hawknestgrove
0

Hm…. men va kattsand det ska gå åt……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

GladUnderbart!

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Härligt, snacka om glad kisse

evamojje
0

Oh jag var bara tvungen att lägga in filmen i min blogg. Blir alldeles tårögd över både återföreningen men oxå över att Christians "ägare" förstod att hans hem var inte hemma hos dom.

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.