OT Godmorgon Sverige!
Idag händer inget speciellt, men i kväll sitter jag nog med en kall öl på balkongen och "firar"

Solig Nationaldag på Er alla!
/Sally
Mmm en kall öl och en balkong mm det saknar jag. Men men. Ska till min mor i eftermiddag och fika tillsammans med mina bröder och barnen.
Sen sitter jag nu och gör lite myntamöss, funderar på att ta några nystan och sätta mig i lilla parken utanför gården. Eller så ska jag börja testa att gravera pluntan som min lillebror ska få på studenten.
//Pia

Nämen oj ciiviik
Tur att ni klarade er med livet i behåll!

Mja vi va på ge till ett studentfirande ungefär..
Så hade vi nyss åkt av stora vägen, åh bilen började vibbrera, så sluta de så där. men detta är den fina sidan ;P
Hela framvagnsgrejje kan vara sönder..
Så min sambo är INTE så glad.
Åh vi som skulle åka med massa katter och tjoffs är ganska så kört :(

#5 Nämen oj..vilken tur att ni inte blev skadade..

vilken tur inget hände med er Ciiviic. förstår att ni inte är glada, fin bil,,, var det,,,,,, hoppas det går att laga,,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Men OJ! Konstruktionsfel? Då borde väl ersättning utgå från Försäkringsbolag o/e tillverkare.
Tur iaf att ni inte råkade illa ut.

#10 - hehe tack ;D … Jodå.. den ska in på verkstad, här nån gång när vi har råd med försäkrings grejjen ;P
#11 - Neeh det är inte konstruktionsfel..
det konstiga är den vart besiktad i förra onsdagen .
ååh inget fel anträffades ;S

Vilken otur med bilen!
Idag ska jag, dottern och en kompis grilla.
Åh, en kall öl lät gott :)

kalla öl och sen luras det på att fixa tacos, får se, planerna är inte helt uppgjorda ännu,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Har hjälpt Sarah att packa ner sina saker i lägenheten. Hon ska flytta hem igen..Varmt som bara den i lägenheten.
Nu ska vi till en restaurang och äta god mat, kanske med en kall öl eller ett glas vin..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Har varit och handlat lite godis till mig och katterna. Puckot smet ut men hon låg under krusbärsbusken, när jag ropade så kom hon in. Sedan höll det på att bli slagsmål mellan skruttan och puckot. Men nu så sover dom. Mamma har ätit för mycket så hon ligger hon oxå.

#17 - Awww tack så jätte mkt ; D Super söööt ; )
En trött Svea hälsar och tackar ;D
Åh… Ciiviic, fy tusan så läskigt! Jag har också blivit omkörd av mitt eget framdäck en gång… Inget kul….Tur att ni klarade er. men hur gick det med bilen? Kan inte var a mycket framvagn kvar?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#21 - ja de va riktigt läskigt… : ( …
Bilen mår ganska så bra med tanke på omständigheterna..
Men däremot inte min och sambons plånbok..
Med en flytt nästa månad.. Massa katter som ska försäkras, ååh massa annat.. Livet suger fruktansvärt ibland..
Men med min otur så tror jag nog att någon satt en dum spell över oss
Men Ciiviic, jag vet, att man inte ska skkluta på sakr, men försäkra inte alla på en gång… IBland så behöver man tänja lite på utgifterna….

Neeeh vet.. Blir två denna månad…. åååh 2 nästa…
åååh jag är så trött på allt som måste fixas
Ja, det är tufft…. Fick betala min kvarskatt denna månad, för att slippa få så mycket ränta. Usch, det sved. 5000 prutt….