OT. Cypern om en vecka
Vi ska åka till Cypern snart och jag bävar mig för alla hemlösa katter som finns där. Hundar med för den delen. Jag vet hur det brukar se ut men i Malta vet jag att det var flera volontärer som matade katterna där på ett flertal ställen. Jag vet inte men ska jag ta med något,maskmedel, eller ska jag titta om jag hittar ett katthem och skänka en slant dit eller ska jag köpa kattmat där och skänka till katthemmet eller..???? Har ni någit förslag?

Jag skulle köpa kattmat och ta med… Ja känner lite så där med pengar. Har varit på Cypern några ggr ja har kontakt med en person där… men hon svarar sällan på mail. Ska höra av mig till henne så kan du kontakta henne i såna fall

har inga råd men vill gärna höra en rapport när du är hemma igen… o du…. se till att vila åxå….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
oj svårt jag vet inte alls hur det är där, men kattmat bör ju finns där å köpa det ska du inte ta med dig härifrån onödig last tänker jag på. Köp lite mat där nere, tycker du ger bra tips om maskmedel men det bör väll finnas även där :) Jag röstar på ge lite mat o en slant till ett katthem. Men mat går ju alltid åt till kissar.
Ja, jag har inget tips, men kattmat är ju inte dumt!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Bodde på cypern i 3 1/2 år och kan tyvärr bekräfta att hundar och katter inte har något större värde där :-(
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
#5 ja jag förmodar att det är så. Detta är ju det värsta när man åker bort, alla dessa hundar och katter, och jag kan inte blunda för det heller. Frustrerande. Det blir tilll å köpa kattmat på plats och ge så vet jag att de som jag ser ska inte behöva svälta ivarjefall.
Ankie du gör helt rätt man kan inte blunda o jag tycker ju att alla kan skänka en slant gå loss på planet o säg till om att dom köper katt o hundmat :) till alla som går hemlösa. Skulle jag åkt ner så hade jag väll stoppat väskorna fulla med katter å haft med mig hem :P
Har inga råd men önskar dej en trevlig resa.
Tack för det Jenna_Gun.