Vart tog pengarna vägen?
Hej alla!
Vi startade ju en auktion för Kåsebergakatterna, där vi fick in några hundra kronor, men pengarna verkar inte ha kommit in, står inget om det på insamlingen!
För övrigt så har det gått lite trögt med Kåsebergakatterna, men innan jag sticker till jobbet på torsdag så ska vi sticka ner där vid 05:00 och se om vi får någon lycka
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jag hade en auktion till förmån för dessa katter…ja just det halsbanden.
Okey! Kan berätta att det blev inget infångande idag, då vi påvägen dit körde på en katt - illa. Vände o körde mot djursjukhuset så stackarn kunde få slut på lidandet. När vi hade precis kommit fram dog den av sig själv.
Vi ska göra försök nästa vecka igen.

#3 Nä men usch vad trisst, jag blir alltid lika illa till moods när jag hör att nån kört på en katt, undrar när det händer en själv, många gånger jag tvärnitat för en katt, undrar när den dan kommer och man inte hinner,, elr orsakar en seriekrock,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Visst känns det sorgligt varje gång en katt blir offer i trafiken.
Denna katt slapp åtminstone att bli lämnad kvar.
Sov sött lilla katt.
Men finns det någon redovisning på pengarna för de små? Jätelessamt om kissen, som blev påkörd….Min värsta mardröm….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#3 men snälla nån så sorgligt..o så jobbigt för er också… men nu lider inte missen mer..

Hej!
Angående frågan Lucy ställer om de via auktion insamlade medlen inkomna till Kåsebergakatterna hamnat rätt så har de säkert det. KKS får en hel del inbetalningar och frågan är vad som skrivits i samband med resp inbetalning.
Har du inbetalt via PG/BG, auktion eller inte och den inte finns reggad på KKS insamlingssida gällande Kåsebergakolonin så var vänlig att kontakta Birgitta@kks.nu.