korsordstidning - tänker på katten!
Som några av er redan vet är jag en hängiven korsordslösare o köper krysstidningar redan samma dag de kommer ut. Gissa om jag blev glatt överraskad idag när jag såg att man ägnar ett av korsorden åt katten i månadens nummer av "Krysset" Där finns fina bilder på katter och man uppmanar till att inte skaffa sommarkatt, upplysning finns också om att katten inte klarar sig på egen hand och att alla katter behöver ett hem.
Nu ska jag på en gång mejla ansvarig utgivare o tacka!:-))
Det går framåt 
Medarbetare på jack russel terrier

mejlet har flugit iväg nu, blev bara så glad:-)
Här är en till som gillar korsord jättemycket. Roligt att du berättade för nu skall jag också köpa tidningen. Tänker följa ditt exempel och tacka tidningen så de förstår att det gjort något bra.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

#3Toppen Emjon! och du…lycka till med korsorden också
Tack det samma Sidentass

Toppen att en korsordstidning skriver om katter………
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Nu när vi var ute på promenaden med hundarna var jag på 4 ställen och Krysset var slut överallt

Ja vad fint! Då skall jag köpa "Krysset" som sommarens korsordstidningar. Det brukar gå några stycken under sommaren.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Toppenbra! 

#7 Så knepigt..det är ju första utgivningsdagen…hoppas du lyckas snart!
Jättebra!!! Apropå ingenting, så har jag inte hört ett knäpp från Uppdrag granskning.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Kul med fler som gillar korsord. Löst väldigt mycket korsord förut. Nu hinner jag inte med det så mycket. Blir bara katter. Har tagit ett SM och en 2:a placering i Göteborg på stora scenen i Liseberg. Träffade Sofia Källgren som sjöng samtidigt. Väldigt mjuk och rar tjej och kattägare hon med. Lite skoj att åtminstone ha varit med om det.

#12 åhh himmel..vilken upplevelse det måste ha varit!! Jag hade aldrig vågat mej upp på någon scen..men så är man en riktig fegis när det handlar om sådana saker,
Grattis till de fina "titlarna"!