Två kattungar söker hem!
Först och främst, inte jag som står bakom denna huskattkull utan min morbror som tyvärr lider av diverse physiska problem. Han ringde min mormor förra veckan och sa att han skulle skjuta kattungarna, detta kunde jag givetvis inte tolerera så jag hämtade dem. De är 12 veckor gamla, en röd-vit hane och en röd-vit hona.
Detta var inte något som jag planerat in i min budget så jag har tyvärr inte råd med vaccinering och dylikt. Kattungarna säljes för 500:-/st, detta ska gå till kastrering av kattmamman.
Kattungarna är helt underbara, sociala, busiga och rumsrena.
Funderar du eller någon du känner på att köpa en lite misse så hör gärna av er, jag nås enklast via mail, Litenida_86@hotmail.com.
Kattungarna finns i Osby, norra skåne.
Bifogar en bild så ni får se ett av charmtrollen, ser nästan exakt likadana ut
jätte söt. Jag tycker du gör helt rätt i att lägga pengarna på att kastrera hanns katt så blir det inte mer katter. Sen ger jag dig tips om att lägga ut även på blocket då det kan vara lättare att sälja dom du har ett bra pris så dom blir säkert sålda snabbt :) bra jobb att ni inte tilllät han skjuta dom sötnosarna.

Men åhhh..vilken underbart vacker kisse..så bra att du tog dej an dom..så hoppas jag av hela mitt hjärta att dom får komma till ett kärleksfullt hem, skulle så gärna vilja, men jag har huset fullt här med åtta missar!
JA, så fina puttar upp för kissarna!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Tack för svaren!
Ja, de är verkligen underbara. De finns på blocket, men inget napp ännu. Devar fyra stycken från början, nu är de dessa två kvar.
Om du har något katthem i närheten har de ofta på sin webbsida där man får lägga in "omplacering/ annonser" kan ju vara värt med. Eller en notis i lokaltidningen kanske. Jättevacker katt och bra gjort. Hoppas du får till med kasteringen.

finfina gullungar…..vågar knappt titta på dom… hoppas du hittar bra hem till dom… borde inte vara svårt alls egentligen tycker jag…. lycka till!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Åh, har alltid önskat mig en röd-vit hona.
Sambon säger dock blankt nej till fler katter, har försökt muta honom med allt jag kan komma på. Tycker allt vi har plats för några fler, någon som har några bra mutningstips?
Haha, Torgerd, inga mutningstips, men plantera kaktusar i mitten av dubbelsängen……
#8 Hehe, mycket bra plan :)
putt
Jättesöta hoppas du hittar hem till dom :)
Putt!!!!!
Tack Gunilla.H!