OT Godmorgon lördag!
Godmorgon allihopa!
Jasså, katterna väckte mig 05.00 kan inte somna om. Kattungebesäkare kommer kl.08.00 Jag tror dom skulle titta på Jacy? Hon visste inte själv vad katten hette haha..hon sa den är ljus…sen blir det café och ut med en väninnas hund (ja, jag är rädd för stora hundar, men hon håller ju i kopplet) sen ska jag damma och dammsuga :) och kanske sola? och det viktigaste av allt jag ska umgås med mina kära katter, pussa alla kattmagar och prata bebisspråk ;-)

godmorgon katja och alla andra
god morgon. i dag ska vi på dop. det är thereses87 lilla wendela som ska döpas. har bakat 100 bullar till dopet. vill inte se några bullar mer.
God morgon det är bara jag och Puckot uppe. Väntar på att Sarah skall dunsa ner för trappan på sina kryckor. Hemtjänsten har varit här och hjälpt mamma. Hon tyckte jag var dum som inte väckte Magnus som somnade på toaletten igår kväll. Han vaknade efter en timme. Tur att man har 2 toaletter. Han hade varit vaken i 48 timmar, då får man skylla sig själv tycker jag.

Godermorgon !
Dagens händelse, INTE MYCKET
Förutom att vi ska åka till Svärmor och Svärfar och berätta att vi flyttar..
Så kommer jag inte in ikväll så får ni efterlysa mig och sambon ;P
Detta kommer inte bli roligt, vi båda har ont i magen : ( ..

#4 Vart flyttar ni?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

#5 - 1 juli flyttar vi till Älvkarleö :D

#5 Hus elr lägenhet?

#7 - Till hus, en 4:a ..

#8 Grattis! Bilder?

#9 - Tack ; ) … Neeh har inga bilder, men vi ska åka ditt om nån helg och kolla lite mera ; ) . då kan jag nog ta lite kort ; )
God Morgon alla :)
Jag har varit vaken sen åtta men tiden fram tills nu har gått i en stor dimma med huvudvärk o det kommer ifrån en väldigt lyckad gårdag :P
Idag blir det lunga bullar, mys med katterna och ha tvättstugan :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Härligt grattis.
Vad då det måste väl var ni som bestämmer vart ni vill bo.

God middag! Vaknade med tandvärk..inte alls skoj..sonen gick till grannen o lånade ett par värktabletter..så man blev lite slö o somnade från eländet en stund..på måndag blir det till att åka till jour..vill undvika i helgen då det antagligen är mycket dyrare..

Var hoss Eva i dag, Vi satt och fika på hennes altan hela eftermiddagen, skönt att slippa sitta i lägenheten oxh glo, Hon visade massa kort på när vislandakatterna var små. vad söta de var, syns verkligen hur älskade de var oxå,
Har varit och putsat fönster i värmen idag. Dåligt med drickande och stark sol i ögonen resulterade i migrän. har legat och varit borta nu i ett antal timar. Nu börjar värken släppa i höger sidan på skallen men illamåendet är kvar. Allt går i slowmotion och datasittande idag är bara att glömma.
Hade tänkt lägga ut ett nytt lekpaket till försäljning men jag väntar med det just nu då huvudet inte hänger med alls. Men det är ett paket som snart kommer att vara aktuellt med tanke på fotbollen som drar igång
mer säger jag inte. Nu ska jag krypa ner i sängen igen och vänta på att timmen ska gå så jag kan ta nästa dos med värktabletter.
Kram på er i sommarvärmen.
//Pia
Just det paret som var och tittade på kattungarna fastnade för Yas och ville boka honom :-) Jättekul :-)

Sitter just med ett glas med kvällschoklad. Julian hoppar upp på skrivbordet, stoppar ner tassen i chokladen och ruskar av den över skrivbordet. Chokladdrickastänk över tangentbord, skärm, papper och mig. Inte smart…
Visst är det roligt med små katter men ibland klarar de av lite för mycket på egen hand…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

God kväll! Mozart har hittat ett Kopparödle näste. Jättekul tyckte han, här ligger han och lurpassar på ödlorna..Har varit sjuk av oro, Ludde har varit borta hela dagen har ropat och ropat på honom. Oh vad glad jag blev när jag såg min Tomte komma gående uppför trappan i kväll, en jätte kram fick han :-)
#18 Vilken sötnos :)

#18 åhh..vilken fin kisse..han påminner lite om min Linus som tassade bortom regnbågsbron för en kort tid sedan.
Haha Puma, jag passade på att puts mina fönster i måndags… Men i går så sädade jag som vanligt och sen blev det altan och pressa i solen och virka och sticka katt…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....