Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1388 ggr
Naquita
0

Brummas "Julius"öppnat ögonen*bilder*

Nu är Brummas Julius 5 dagar gammal. Han är som en liten julegris, gått upp från 69 till 126 gram. Brumma har förstått sin mammaroll och både diar och tvättar honom nu, inga problem alls. så sköönt!

Just nu tror jag på cremesilvertigré eller spotted, får se om han får mer ränder eller inte;)

Är han inte sööööt mitt lilla mirakel?

![](http://perser.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=758a556c-7e78-40fd-9e0b-17756e2c0769&Filename=Julius5dygn 019..JPG)

Han kan ligga i de mest knasiga stilar, och han drömmer med hela kroppen..*s*

Som sagt, en liten julegris;)

mammas mat e MUMS!

![](http://perser.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=48785eca-2337-4841-a3a1-a88563ae465b&Filename=Julius5dygn 007.jpg)

Hawknestgrove
0

Åh så liten och försarslös…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

Man skulle vilja snusa lite på honom.

Ta in alla dofter han har.

Mmmmmmmmm

Jenna

Darkmoonia
0

Han är så söt, lilla marsipangrisen

Ledin
0

så söt ser att han växer bra :) syns att han e plattnos gudarsgullig är han :D

Engla
0

Han är sååå söt. Men fick Brumma bara en unge?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Naquita
0

#5 ja, bara en liten.

Simson
0

Ja han ser verkligen ut som en liten marsipangris. Så liten och skär och god. Kyss

Ursäkta Brumma, Noah, Julius och matte! Generad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
0

Ps. Min Julian vägde 106 gram som nyfödd. Indigo Blue 115 gram. Jag har verkligen fått två "grisar". Skrattande

anebit
0

Men gud en sån liten go marsipangris……..  tror du att du kan skiljas från honom eller kommer han att stanna hos er?

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

MariannE11
0

vilken sötnos…o snart är det dags att öppna de blå…..pussa från mej…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

karins
0

En sån sötnos han är, lilla JuliusKyss

Kat08ja
0

Såååååå söt :)

martdat
0

man får ju kattungeapsinens av honom jue!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Lena
0

Han växer till sig duktigt den lilla gullegrisen! Och visst är han söööt! Skönt att höra allt går fint nu med Brumma-mamman och allt! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Imasy
0

Give me!! Kyss

Naquita
0

nej jag ska försöka att inte behålla honom! Noah väntar ungar med en helvit perser om en vecka och kanske blir det en fin son där som kan komma hit och locka damerna mina istället;)

Puma77
0

Men herregud vilken go skapelse. En sån som man kan bara sitta och titta på i timmar med ett leende på läpparna.

//Pia

anebit
0

Herregud, måste bara skriva igen att han är söt som socker.  Alla kattungar är ju söta men den här tar priset med sin lilla platta rosa uppnäsa.  Jag vill bara pussa på honom….

Ett sånt litet knyte….             Kyss

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hawknestgrove
0

Kolla de små tassarna……Trampdynan där…. Nä snälla, stäng den här tråden. Jag blir alldeles sabbad. Snart åker jag och köper cigg…

solweig
0

han är ju urläker. vad ska han heta, emma.

kattassen
0

#20 Griseknoen eller nå´t kanske?  Flört Emil kanske?

Äsch han heter ju Julius redan, det står ju i rubriken! Glad

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Naquita
0

Ja, min syster fick döpa denna kattunge till sitt arbetsnamn julius. han behöver fortfarande ett stamnamn. Ge förslag är ni snälla;) Något som har att göra med att han är ensam i kullen,

har funderat på S*Beautybear´s One And Only men det känns så….tråkigt:P

12234
0

First born! ;-)

Naquita
0

#23 mjaa, det kan tolkas som om det kom fler efter honom:). och jag har haft 2 kullar tidigare i katteriet. hm hm

Jenna-Gun
0

Kan han inte heta "Only"

#19 du skulle bara våga. Fy skäms på dej

Faxlin
0

One of a kind

All alone miracle

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sidentass
0

Åhhhhh…jisses..jag blir alldeles kollrig när jag ser sådana här ljuvliga små varelser!!

Naquita
0

#26 dn var ju bra. Blir ju aldrig den här kombinationen igen då pappan har snap snappat sig;)

Naquita
0

S*Beautybear´s One and Only

S*Beautybear´s One of A kind

mer mer förslag:D

Hawknestgrove
0

Solitaire…..

Nä, jag håller på mig, Jenna!!!!

Ankah
0

Uno kanske?

Naquita
0

Jag känner mer och mer att S*Beautybear´s One And Only är det enda passande namnet för lillskrutten.. som är åtta dagar idag:))) Har inte öppnat ögonen ännu, men det kommer nog väldigt snart;)

Hawknestgrove
0

Haha, ja inte dåligt namn… Risken finns att det kortas ner till Olle…..

Naquita
0

#33 fast han heter ju endå julius..detta är bara vad han kommer heta i stamtavlan:)

MelindaS
0

Är oförskämt att jag inte hunnit hälsa på er ännu. Jag vill ju se Julius!!!! =) Vad söt han är när han sover!!! Har så mycket plugg inför tentan på onsdag så ögonen står ut och hjärnan är kaputt efter allt pluggandet. Men jag måste cykla upp till dig någon dag nu Emma och hälsa på er. Hur jobbar du?

Kramar Melinda

Naquita
0

#35 jaa, dumma du:P Jag är ledig hela helgen men står på loppis på söndag. o jobbar måndag sen e jag helt ledig:) vi får ta en pizza/filmkväll snart..*ler*

MelindaS
0

Ja jag saknar våra flummiga och skumma pizza och filmkvällar haha!!!!! Noah som kryper upp i knäet innan men ens hunnit sätta sig i soffan hehe och så massa godis, så kan det inte bli mycket bättre. Glad 

Jag slår dig en pling vännen! Pussa Julius från mig!

Kramar Melinda

Hawknestgrove
0

Snacka inte om Pizza heller. Jag som är livrädd att lägga på mig nu, när jag slutat röka

Jenna-Gun
0

Men det är gott:))))))))))))))

Simson
0

Jag har inte ätit pizza sedan jag flyttade sommaren 2006. Innan dess vet jag inte…  Ingen storätare på pizza inser jag…

[Mariaxx]
0

Vi kan inte ha katt, sambon är allergisk….men jag har haft katt och älskar dom…Lilla Julius är absolut bedårande och jag älskar namngivningar. Har guldhamster uppfödning och får klura typ 12 namn per kull (om stora kullar kommer).

Här kommer mina förslag:

**

S*Beautybear´s There can be only one

S*Beautybear´s Only little Julius

S*Beautybear´s Unique One

S*Beautybear´s One in a million

**

martdat
0

S*Beautybear´s Only little Julius tyckte jag var ett jättefint förslag!

[Mariaxx]
0

Tackar!

Naquita
0

Only Little Julius var väl sött. men det var de andra oxå..ååååh nu blev det svårt;)

Han har öppnat ögonen idag på dag 10:D SÅÅÅÅÅ söt. Han har också fått en adpotivsyster, en tre veckor gammal svart bebbe med endast vitt på tårna på baktassarna, som små färgstänk hihi. Brumma accepterade henne direkt, så nu har Julius en syster, JONNA:)

Fotade imorse när han öppnat liite nu e båda helt öppna:)

Adoptivsystern Jonna:)

Julius somnade hos min syster:)

Och en pussbild;)

Kat08ja
0

Så söta dom är :)

martdat
0

Var kommer Jonna ifrån då?

Erika91
0

Så söt Julius är! :)
Jonna också :)

Jenna-Gun
0

Jösses så söta.

Kul att se dem.

Hoppas på mååååånga foton till hihi

Jenna

Lena
0

Guud så sööt! Han är en riktig gullegris, en nallegubbe som man blir störtförtjust i. Och pussbilden var ju en riktig vinnarbild!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

jaa de e SÅ söta. Men lilla Jonna är Så intensiv. Hon har varit utan sin mamma i över en vecka och är "desperat" som de kan bli , uppmärksamhet hela hela tiden. Räcker inte att man smyyyyger förbi bolådan, hon vaknar oavsett o skriiiiker tills Brumma eller jag kommer.

Hennes mamma lever hemlös i Torsås och lämnade Jonna kvar på höloftet när hon flyttade syskonen. Hon kom inte tillbaka på ett dygn och när hon ramlade ner på stallgången tog en snäll människa in henne och började stödmata henne. Hon fick vara kvar en vecka så vi var säkra på att hon inte har något smittsamt. Lilla söta Jonna:)

maggan47
0

vilket lyckligt slut för lilla Jonna, och lycka för Julius att få en syster, och vilken fiiiin mamma Brumma blivit Maggan47

Kat08ja
0

Lyckliga Jonna som blev omhädertagen av snälla människor :)

Naquita
0

Ja, Jonna har tur:) hon är så söt det lilla livet*ler*

Linda-Lou
0

#32: S*Beautybear´s One And Only

Var toppenfint ju….skulle jag ha tagit om det var det första och bästa jag tänkte på.

Kram!

Linda-Lou
0

S*Beautybear´s Julius Ceasar eller

S*Beautybear´s Ave Julius Ceasar

S*Beautybear´s Gaius Julius Ceasar

Efter romaren.

Det var också fint…=) *ler*

Sidentass
0

Guuuud alltså…jag blir alldeles sjuuuuk när jag ser dom här underverken!! Tänk att få pussa…dofta…mmmm…säger jag bara…

Simson
0

Vad mysigt att få en syster!! Snälla Brumma vad du är söt och tar hand om henne! Kyss