Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketter: katthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 1050 ggr
evamojje
0

Mette tar små kliv ut i världen

Hon blir mer och mer nyfiken och modig för varje dag. Och hon älskar att kela *s*. Hon blir nästan sur när jag tar borsten istället för mina händer *L*. Har ett litet filmklipp på skönheten här

Nu så försöker jag att få Mette , Mojje och Busan att bli kompisar *s*. Tror att Mette är van att sköta sig själv så det e mini mini framsteg här men sakta men säkert så *L*

Ha de bra

Eva, Mojje, Busan och Mette

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

anebit
0

Så underbart att Mette blivit en sån kelgris.  Vilken skillnad mot när hon satt uppkrupen på gallerväggen på katthemmet i höstas.  En sån lycka för henne att du tog hem henne annars hade det säkert tagit mycket längre tid…….

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jenna-Gun
0

Vilken vackr kisse.

Syns att hon myser.

Jenna:)

evamojje
0

*1 Ja hon har gjort mycket framsteg sedan hon kom hit. Och jag kommer ju oxå ihåg hur hon hängde på gallret på katthemmet. Det gjorde ont i hjärtat att se henne där. Det var därför som jag tog hem henne. Och det har varit och e fortfarande så kul att se hur hon upptäcker nya saker *L*

J* 2 a hon e väldigt vacker med en otroligt fin täckning *L* och skulle nog vilja kela hela dagarna om hon fick som hon ville *s*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

anebit
0

Jaaa visst gjorde det ont i hjärtat,  i hela mig när jag såg henne klamra sig fast på gallerväggen…….  hade aldrig sett en riktig skyggis förrut……………….

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

evamojje
0

Skrattande

Sidentass
0

Så fin hon är…och så bra att du filmat henne nu när hon blivit så trygg som hon blivit..här finns ju helt klart dokumenterat hur tacksamt det kan vara att jobba med en skyggis;-)

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Ha ha jag tror du har en stand-in i filmen, för det kan väl inte vara Mette-Fräs….jösses va kul

Kat08ja
0

Vilken vacker katt och kul med klappar man ser på henne att hon njuter :)

Jenna-Gun
0

Filmen var så underbar

evamojje
0

*7 Skrattande de trodde Annica på katthemmet oxå hon trodde det var en förklädd Mojje ;-)

Och ja var tvungen att filma det för folk som hade träffat/sett Mette på Stockholms Katthem trodde inte att det var sant att hon älskade att kela *s*

Simson
0

Hade hon fått bestämma så hade du nog aldrig fått sluta kela med henne!?! Flört Mysproppen!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

johnnys girl
0

Men Eva! Så fantastiskt att se. Jag är full av beundran över ditt arbete.

Trodde väl aldrig att det skulle bli ordning på"Nessie".

Så himla kul. Nu väntar jag bara på bilder när hon gosar med sin nya pojkvän Mojje.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

evamojje
0

*12 Oh Generad tack så mycket va snällt sagt. Och jag väntar oxå med spänning på att dom ska upptäcka varandra *s*. Just nu så har Busan och Mojje bara ögon och tassar för varandra *L* tror att det e vårkänslor i luften *s*

evamojje
0

Köpte räkor idag för att skämma bort katterna lite :-)

Och Mette älskar räkor fast inte idag . Jag ställde fatet med räkorna hos henne men det var inte intressant istället så la hon sig över fatet med magen i vädret och ville bli klappad *asg*

Så att kela var mer intressant än lite räkor *s*

Simson
0

Matte är mer intressant än räkor!! Det är väl ett bra betyg om något!! Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady