Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 700 ggr
Puma77
0

Någon som vet?

Jag undrar om ngn har testat att använda ett laminerat papper som whiteboardtavla? Tanken kom upp att kanske göra en läcker bild med magneter på baksidan så man kan sätta på kylskåpet kanske. En gullig tavla med katt givetvis. Funkar det i längden med whiteboardpenna på plasten?

Kanske man skulle kunna sälja med en penna i ett paket. Såg att de hade ett 100 pkt med pennor på tradera.

//Pia

[sofia-85]
0

Hmm jag har ingen aning men det låter som en bra idé :)

Jenna-Gun
0

Kan du inte fråga på hobbyaffärer.

De vorde ju veta.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Whiteboard pennor funkar ju iallafall bra att skriva på glas med, gör cheferna för fullt på jobbet när whiteboarden inte räcker till. Plast är ju poröser och med tiden blir lite solkigt. Men smart ide

Kat08ja
0

Ja hobbyaffärer borde väl veta…

Puma77
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte testa men hittar ingen sån penna. Jag brkar ju a allt men de har jag nog kasta eller så är de kvar hemma hos mamma. Fanns ingen i affären här utan jag får nog ge mig ner på stan en dag sen i så fall.

Man kan ju köpa sån där av papper som de har en glatt vit yta på. Ne är ju inte livstidsgaranti på dem tavlorna men det behöver det ju inte vara uan man kan ju köpa ny då. Men jag vill ju att de ska hålla ett tag i alla fall.

Beroende på vad det är för penna med ska jag se om jag inte kan lösa frågan ed att sätta magnet på den också i så fall, men jag vill priva plasten innan. Den är ju ganska glatt och blank så jag tycker det borde funka.

Vet inte om Mia nere på hobbyaffären är så insatt i just sånt här. Det är mer smycken, scrapbooking och sånt. Men jag tror det vore en bra idé.

På tal om annat så har jag lekt ihop vanliga kom i håg magneter, får se vad jag ska göra med dem sen. en del av er har ju sett mina andra magneter, såna gåvor jag gett vid beställningar. Men detta var min första i denna serie. Kommer med hund också har jag tänkt.

//Pia

Hawknestgrove
0

Hör dig för på Pyssel i fokus, de kanske vet…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kat08ja
0

#5 Jättesnygg bild :) Vad duktig du är.

Puma77
0

TackarGenerad

//Pia

Hawknestgrove
0

Verkligen mysig bild!

Puma77
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna gjorde jag idag.

//Pia

Hawknestgrove
0

JAmen så söööööt!

Pysslan
0

Har du kolla på Panduro (www.panduro.se), där kanske det finns tips på vilket material du ska använda.

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Puma77
0

Har sett nu på tradera att whiteboardpennorna är ute igen. Men när det står priset är uttryckt exklusive moms vad menar de då. Att momsen tillkommer på priset som jag sulle lägga? Hur mycket skulle det bli då?

//Pia

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Momsen är 25% så ta summan gånger 1,25 så får du vad det kommer kosta dig, plus frakt antar jag. En penna är på väg….lite sen att posta men du ser varför när du öppnar Fundersam

Fast, hm, tror inte man får sälja till privatpersoner utan att ange priset inklusive moms. Så där gör de då fel

[Daisy-Moa-Elsa]
0

om du köper för 120.- är ink moms 150.-

Hm snurrig traderaannons, står 100 pack i rubriken men askarna på bilden är 10 pack?????

Puma77
0

Jag tycte det var lite konstigt att de skrivit exklusive moms. Men tackar D_M_E. Fattar som om att de importerar från asien utan mellanhänder men de har inte fått några omdömen. Väntar nog ett tag till.

Hm vad har du hittat på nu med pennan o de? Flört

//Pia