Bilder på sötnosar:)
Är just nu jourhem åt en kattfamilj bestående av mamma och tre kattungar på 9 veckor (hanar). Har ikväll tagit bilder och skickat in till katthemmet som ska försöka få dem utadopterade, så de kan visa bilder på dem- och jag måste bara visa dem för er också! Det är en semilånghårig, en med lite kortare päls och en korthårig samt mamma som är cremefärgad och långhårig.

Ååå vilka vackra sötnosar!!! Nu blir nog Gunilla "tokig" igen??! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Suck, åh alla dessa goa kattbilder.
//Pia
Håller med dej Puma.
De är så mycket fina bilder här inne.
Dessa var ju bara för söta för
sitt eget bästa.
De blir nog snabbt tingade.
Jag hoppas det! Speciellt lilla mamma hoppas jag någon intresserar sig för, hon är så närhetstörstande men rädd- först fräser hon men kommer sedan och buttar och knuffar för att bli klappad. Kattungar brukar vara lättare att få hem åt, men mamman behöver ju också en trygg plats.
Vi har sedan tidigare två ungkatter från Örebro katthem, som mamman inte verkar så glad i. De var 7 månader när vi fick dem, så nu funderar vi på att adoptera en kattunge denna gång, Baronen. Men sedan får det nog räcka med katter i huset:)
Jaha, en sån här tortyrtråd igen….. Fy attan så söta de är……Ni är urtaskiga mot mig……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nä, alltså… jag håller med Gunilla… det är elakt med alla dessa sööööta bebisbilder…

Såna sötnosar, puss på dom
Vilka Sötnosar :)
#9 Du tycker väl om kattungar;-) och du älskar väl bilder på dom ;-)
Hm….. vilken fråga……HAhaha! det är bara så taskigt att behöva sukta på dess dunbollar!

Mmmmmm…ögonnjuting till fullo igen..vilka underverk..

Ååh vad söta de är. Röda små lurvtussar!
men vilka sötnosar, och vilka härliga pälsar och färger Magggan47
#23 jag skojade lite:) alla vi här på hittekatter tycker om katter (jag tror det iaf)
Ja, och jag skojar också. Min humor är av den råaste typen, så ta mig med 2 kg salt hela tiden!
Det har varit några som ringt och vi får besked angående en kattunge på lördag, samt ett besök på fredag av en tjej som ville hälsa på dem. Det är full rulle på dem, för det mesta brottas de under skrik och yl när någon blir biten av brorsan i svansen eller örat- eller också sover de:) När de inte mufflar i sig mat förstås, de rullar snart fram!
Om du inte har hittat hem åt en av tissarna så tar jag gärna den=) letar nermligen en rödfärgad katt hanne:)… vart bor du ??.. hör av dig om du har någon kvar…=)
Jätte söta kissar bra bilder du har tagit :) sötnosar ursöt hona med :)

carrrrrooooo, katterna är Örebro Katthems jourhemskatter så du hittar dem på hemsidan www.orebrokatthem.com (under "kattungar"). Välkommen in för en titt!