Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 1233 ggr
kerstin2181
0

Min lilla hitteperser

Denna lilla dam, kom till mig som hittekatt för 14 dagar sen. En Perser, på 7 mån-2år, svartsköldpadda, så mager, att hon knappt kunde gå, analsäcksinflammation, med 100 tals larver, 2 dagar senare, en akut livmoderinfektion. Hon fick genomgå mycket under sina första dagar här, stor operation, medicinering mm, men hon är så tacksam, så det lyser i ögonen på hennne, titta in på bilderna på henne, så förstår ni, hon finns på gott o blandat.

http://kertin.3w.se/

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Cammo
0

Nu har jag varit in och tittat på din lilla perserdam…så söt hon är1 :) Hon var alltså i kritiskt skick när du fick in henne!? Kom hon som hittekatt eller som miss-skött kisse till dig..?

Sådan tur att hon nu är glad igen, att hon fick komma till dig var ju hennes räddning!

Kram

CAMMO

Bruno
0

vilken fin misse… ofattbart att någon ens kan fundera på att lämna en sådan skönhet…

du Kerstin gör ett otroligt jobb och lyckliga är de katter som kommer i din väg efter ett hårt liv ute….

bästa energin får du säkert genom att se in i de tacksamma ögonen på katterna…..

Lena
0

Oj stackars kissen, sitter här tårögd och känner stor tacksamhet över att hon mötte dig och fick hjälp. Som Bruno sktiver gör du ett fantastiskt jobb för utsatta katter Kerstin. Vilken vacker färg den fagra kattdamen har.

Kram Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sessan1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jättesöt perserkatt, Kerstin :))

Fattar inte hur folk bara kan "dumpa" katter hur som helst GråterGråterGråter

**Tur att missen kunde få komma till dig iaf, Krestin!
**

Stor kram till dig!

Kram/Sessan1

Destany
0

Otroligt söta katter allihopa.. Du e alla katters hjältinna =) Fler borde vara som du!!!

Pelusa
0

Stackars lilla, söta, fina missen! Så skönt att du finns, Kerstin!

Men är det verkligen en perser, Kerstin? Missen har ju nos ju…?

kerstin2181
0

Pelusa, jag var hos Eva Porat, som är domare mm, och hon trodde hon kunde vara rasren, men det finns inga bevis, hon kommer att gå som huskatt, när hon har vilat färdigt, i min sängCool men det lär dröja ett tag till. Min dotter o jag, turas om att sova hos henne, men hon skriker efter mig i dörren, och varje kväll, tvättar hon mig på armen, snacka om tacksamFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Lena
0

#7 Tänk vad hittekatter är bra på att visa sin uppskattning! Vet du något om hennes bakgrund? Man önskar katterna kunde berätta vad de varit med om.

Ge en kram till den lilla skönheten!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Cammo
0

Förlåt om jag lägger mig i…men visst är det väl här man ska gå in och kika på din lilla perser…bilden som ligger som din Avatar är väl en av dina andra missar?

http://hem.bredband.net/fetskockenstefan/gottoblandat.htm

Kram CAMMO

LinneaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är våran Tigge som det är lite perser i

ladykatt
0

Jag har nu också kikat på den lilla kissen… vilka vackra gula ögon hon har… kanske man kan skriva här att hon finns under Gott och blandat på din hemsida så att man hittar de fina bilder…

kram/ Ladykatt