jag vill också ha en misse! ;)
jag sitter här igen, trött. man blir slut av att tänka på alla missar, jag som haft katt sedan jag var 3 år tills jag var 10 (dvs 7 år hade jag 2 missar). efter 1 år kom även en till tjej vi räddade från avlivning hem och bodde hos oss 1 år, dvs har jag haft katter i 8 år kan man säga. sedan matade jag lilla Nisse som jag matade lite med en annan "tant". men han försvann efter några månader, han också… han blev dvs infångad innan jag fick in honom. huvudsaken är ju att han förhoppningsvis har ett värdigt liv nu.
men jag VILL ju ha katt. mamma och jag har väl erbjudit oss nu för 4-7 kattungar förra året, det fixade sig alla gånger, vilket självklart är underbart!
jag skulle vilja ha 2 katter, iaf. vara stödhem åt 2 stycken missar. ofattbart, jag har inte haft en katt sedan 2006, inte inomhus åtminstone… känner verkligen hur det svider, jag har mina älskade marsvin, som jag aldrig byter bort. ev. kommer yttligare en nu i sommar… dom är ju i mitt rum, vi har ju resten av lgh, (3:a)… fasen… att få in 2 katter där, man kan ju iaf ha 2kattungar och vara stödhem åt… varje gång mamma gått med på det, så har det ju gått åt pipan med missarna, jag är iof glad över att dom får hem, det finns yttligare hundratals jag kan ta där ute. =)
anyway, det blir en katt iallafall i framtiden, då man flytta themifrån och kan bestämma själv ;). om man inte lurar hit mamma och får henne att smälta för någon misse, haha. *s*
Ville bara skriva av mig lite, jag är för övrigt tillbaka efter en lång paus, hoppas ni inte hann glömma mig helt =).
Ja, elelr de två pensionärerna! Lugna och fina! Friska dessutom, så där är det ju inga problem alls!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Viiiisssst… Vi kan lura min mamma att hon ser i syne, och att hon inbillar sig när missarna kommer fram! ;) haha :P lär gå "jätte" bra. x)