Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttill-minnet-av
Läst 789 ggr
Texas2
0

Tusse IN MEMORIAM

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För er som följde min tråd "Att göra en pudel", där den lilla katten med den stora personligheten gör entré på "Hittekatter i fokus". Nu har han lugnt och stilla somnat in. Hans kropp orkade inte mer.

Älskad saknad…….

Jenna-Gun
0

Nej så tråkigt.

Men han har det bra nu.

Tröstekramar

Jenna

Puma77
0

Lille plutten. Nu slipper han lida i alla fall och kan springa runt i gräset bortom regnbågen.

//Pia

Sidentass
0

Min Linus som skulle ha fyllt tre år idag tar så väl hand om Tusse nu bortom regnbågsbron…så sorgligt att höra detta..men man vet att han inte lider, han har det gott nu..

Många tröstekramar..

martdat
0

nä men vad trisst, vad var det som var fel?elr somnade han bara in hemma?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Darkmoonia
0

*tröstkramar*

Imasy
0

Nej men vad ledsen jag blir! Den där katten som satte sig i mitt hjärta. Hade kunnat tagit honom tusen gånger om, om jag hade fått plats.

Känns iaf skönt att han hann få bli älskad och ompysslad, istället för att sluta sina dagar ensam ute.

Skickar många tröstkramar!

karins
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lilla vännen :( Ha det så bra nu på dom gröna ängarna i regnbågslandet…Kramar!

Texas2
0

4# Tusse hade höga njurvärde, han kunde inte behålla den vätska som han drack. Han drack flitigt men tyvärr kissade han ut den lika snabbt. Hans kropp var i obalans. Vi åkte till vetrinär som efter provtagning konstaterade att hans njurvärde (Urea) låg på 50 ref. värde är 2-9) på fjorton dagar hade värdet ökat från 36-50.

Darkmoonia
0

#8 som min gamle Leo då…:-(

martdat
0

stackars Tusse, men han fick somna in tryggt hoss dig i stället för ute, hungrig och själv, kram

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

essut50
0

Tröstkramar till dig. Förstår att du är ledsen. Nu lider inte Tusse något mer och han har det bra på Regnbågslandet.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

annebeate
0

Lille söte Tusse, nu springar han på gröna ängar tillsammans med många andra saknade kissar.

Sänder många kramar. Det känns skönt att Tusse den sista tiden fick känna av verklig kärlek och omtanke.

maggan47
0

nej, lilla gubben, som blev så fin i sin nya frisyr, men fick i alla fall bli älskad, även om det var för kort tid, Gråteren katt jag fäste mig vid Maggan47

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=54f81f07-c8f6-43f1-b241-4e024d5039c9&Filename=perser med vingar.jpg)

Ankie
0

Men jag har helt missat den tråden, vad bra att ni tog hand om Tusse till slut och att han fick ett bra liv den tid ni tog hand om honom. Dock en mycket sorglig historia, kisse som gått ute så länge….Gråter

Hawknestgrove
0

Åh, så sorgligt! Lille Tusse vårt lilla lejon här inne!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Men så ledsamt att Tusse inte klarade sig. Han var ju så fin! Nu behöver han inte lida mera i alla fall och han fick somna in omgiven av kärleksfulla händer. Det är tyvärr inte alltid det går vägen trots att man gör precis allt som står i ens makt.

Tänker på er och skickar en tröstekram!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Texas2
0

Tack för allt stöd.

Suzanne