Idag läste vi om att Else Wigh har avlidit
Hemma hos Else
Djurens Samarittjänst Idag läste vi om att Else Wigh ägaren till Djurens Samarittjänst har avlidit,nu är vår Kattmamma i Göteborg borta för många hemlösa och vanvårdade katter,men konstigt nog så var vi på väg att hälsa på henne igår tänk vad livet kan förändra saker och ting. Hej från Cuyo
Det var ledsamt att höra.Undrar hur det blir för katterna där nu.
Vad tråkigt, undrar oxå hur det ska gå med katterna.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Känner inte Else men hört talas om henne, fruktansvärt tragiskt för katternas skull (samt självklart primärt för Elses anhöriga skull). Hade även jag velat höra vad som händer med katterna?
http://www.djurenssamarittjanst.se/ELSE/minne.htm
MP
Linda Noring kommer att driva vidare katthemmet med hjälp av styrelsen och volontärer inom föreningen :)

Åhhhh så tråkigt att höra detta…nu har Elsie träffat många änglakatter bortom regnbågsbron som tar hand om henne..en av dom är vår Linus…

Tråkigt att höra.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jättetråkigt, Else var en sann eldsjäl. Jag har haft en underbar liten kisse som räddats till livet av Else och Djurens samarittjänst. Tack för allt, Else!

Tråkigt.
Vila I Frid (efter att räddat många katter förtjänar du det, minst sagt), och tack för allt du gjorde mot missarna Else!
Rip…

Det är väl det katthemmet hon hadde, som är i Gråbo.Då är det där som jag har hämtat min katt Oden, snart 8 år sedan. då hade dom 85 katter där. Hon var så snäll och trevlig människa,och tog väl hand om kisserna. Tack Else för att du räddat så många katter.
snickan
Praktiserade där i ett halvår för flera år sedan, 100 katter fanns där då. Kommer sakna Else mycket. Tack för allt du gjorde..
Ja, Djurens Samarittjänst är en som har fått en slant varje månad av mig i många år, tom innan jag var aktiv på nätet. Hopaas hon får frid i sin himmel och att hon får sällskap av alla kissar och även vovvar hon räddat! Vi får verkligen hoppas, att djurhemmet drivs vidare i samma anda.
Hemes begravning är i början av maj. I ställer för en blomma, skänk En slant till Djurens samarittjänst.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kära Else…
Jag, Mats och våra katter vill tacka för den hjälp vi fått. Nu kan Du springa över ängarna med Cera och simma med henne i ån…
Jag kommer att fråga Dig om råd om något händer, det vet Du… Tänker på dig med kärlek…
http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=0e94fd56-530e-4266-9e72-21f571fe4480
Här är länken till begravningen. Så ljust och fint!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Else var en riktig profil och eldsjäl i Göteborgsområdet som många känner till. Det är många katter som räddats till livet genom hennes försorg. Katthemmet i Gråbo är en riktig liten idyll. Jag minns också när det var runt 100 katter där. Skönt att katthemmet kommer att drivas vidare av Linda! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"