Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 492 ggr
Dakrish
0

Slaktad punkboll (bilder)

Skulle fota bevis på en slaktad punkboll då Motor hoppade upp i knät och också ville vara med på bild.

"Hmm… det här luktar gott…"

"Den rör sig!"

"Kanske om jag…."

"Argh!"

"Nej, det gick inte… hmm…"

"Tog du bort den? Vaffö då?"

Okej, det blev inte några bra bilder på punkaren. Men jag lovar att den är död.

siberlina
0

va gulligt

Puma77
0

Ha ha ngt uppskattat;)

//Pia

Ciiviic
0

Vad söt ; ) … otroligt vacker : ) ..

Dakrish
0

Han är underbar Kyss Gud jag älskar plutten.

Hawknestgrove
0

Hihi, så duktig. Dödar punkare…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Dakrish
0

Han börjar få mycket mer muskler nu och har tydligt vuxit en del. Rör sig mer som ett farligt litet lejon.

Dessutom låg tydligen pussgurkan på dörrmattan och vägrade röra på sig när jag gick och handlade tidigare… Kyss 

Såhär ser det ut just nu:

Hawknestgrove
0

Hur är lilla maggen? Glöm inte, att fråga hos veten, när du kommer dit. Personligen, så tror jag bara, att det beror på att du inte håller dig till samma foder. Eftersom han är så fin och kraftig och går upp i vikt.

Dakrish
0

Han är helkass i magen nu efter Axilur-kuren. Det vet jag reder ut sig, för han får bara mjau nu. :) Det är det enda jag köper hem åt honom. Ska fråga vetten om magen också.

Funderat på BARF, som sagt, men det är bara tankar och idéer. Det blir inte på lääääänge än (om han stannar så länge) och han ska vara bra i magen mer än två månader först, gärna mycket längre än så.

Hawknestgrove
0

Ja håll dig till en sorts mat, som du vet, att han brukar må bra av. att växla gör bara magen orolig. Som sagt, det kan ju vara en liten bakterieinfektion, då hjälper en penicillinkur, vilket du antagligen får då, tillsammans med typå Canicur.

Esther åkte ju på en sån vända, när hon var ett år. Inget hjälpte, det bara rann ur henne, allt totalt osmält. MEn en spruta med antibiotika och Dihydrostreptomycin gjorde susen. Det kan ha varit något så enkelt som att en fluga hade kolibakterier, för det var det som visade sig på bajsprovet. Men troligtvis, så ska du inte behöva lämna bajsprov, försök undvika det om du kan. Det kostar fläsk…..

Hennum
0

hahaha :D vilka fina bilder. så sööööt!

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan