Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 3916 ggr
Ankie
0

Orientalisk katt för 300 kronor.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet ju inte något om raskatter men är inte detta billigt? Orientalisk katt för 300 kronor, kastrerad, chipmärkt, vaccinerad med stamtavla. Se bild! Hittade den på blocket, allergi därför det billiga priset förmodar jag.

Dakrish
0

Wow. Brukar inte de gå för flera tusen?

Ankie
0

Ja, jag vet inte!

sandra1977
0

har kompisar som köpte 2,dom gav 5500 styck!!!dom har visserligen stamtavla..men iallafall.

Imasy
0

jag börjar ju fundera på om de har glömt en nolla, och att han egentligen ska kosta 3000 kr?

Ankie
0

Nej det tror jag inte. #4Jag pmar dig vart på blocket  så kan du kolla vad det står. Annars finns annonsen på blocket, gävleborgs län under kategorin katter.

Ankie
0

Orientalisk långhår är rubriken

maggan47
0

superbilligt, men kan stämma på grund av allergi, jättefin katt i alla fall, som kostar en nolla till på slutet minst Maggan47

Mizzi
0

Ja det låter ju onekligen billigt ………

Mezzzanina
0

Den annonsen har legat ute ett tag.Det fanns en till katt där med.Även den en raskatt.Minns inte om det var en devon rex eller en cornish rex.Men båda katterna låg ute med samma nummer ett tag.

Imasy
0

det kan nog säkert stämma, då jag träffat dessa missar. jag har köpt min skogis, han som bildat soff-potatis klubben av denne säljare som det pratas om i denna annons.

jag köpte skogisen då de fått allergi, och tänkte dra ner på antalet för att e om det gick bättre med allergin, men då deras katter är på anons igen så gjorde det väl inte det då antar jag.

Silvestris
0

Skulle ju kunna vara en blandras.

Imasy
0

så vitt jag vet så är denna katt ingen blandis ;)

Hawknestgrove
0

Nä, kan ju inte vara blandras om den har en ordentlitlig stamtavla

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ledin
0

billigt o fin katt :) helt klart billig kastrerad o allt för det ¨priset

kattassen
0

Märkligt att de inte vänder sig till uppfödaren, om jag hade varit uppfödare hade jag önskat att man vände sig till mig i första hand om den man sålt till inte kan behålla katten. Hoppas de har gjort det först.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Lena
0

Det låter ju märkligt det hela allergi till trots. Tycker ju också att de borde gå tillbaka till uppfödaren. Kissen var underbart snygg.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ankah
0

…borde inte även raskatter kosta minst fem-sexhundra SÄRSKILT om de är "åtgärdade"…? Söt var den, vilka ögon!

SamanthaJones
0

http://www.blocket.se/vi/16326733.htm?ca=14_s här är en annons där onirentaler säljes billigt i östergötland.

Och här kommer en perser o en exotic.

http://www.blocket.se/vi/16335349.htm?ca=14_s

http://www.blocket.se/vi/16335340.htm?ca=14_s

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Silvestris
0

Det är tråkigt när katter slumpas bort på det viset. Raskatter är det heller inga som helst problem att ta mer betalt för, även om de är "gamla". Jag har omplacerat tre vuxna raskatter och jag tog då 1000 kr vardera, det var ingen som knorrade om det priset.

När priserna ligger så lågt som 300-500 kr blir iaf jag misstänksam och börjar fundera på vad som är fel.

emjon
0

Tycker också att det är konstigt med så lågt pris för katterna. Min åsikt är att en huskatt som är vaccinerad kastrerad och ID-märkt skall kosta runt tusenlappen. Då borde en raskatt med stamtavla kosta ännu mer.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Hawknestgrove
0

Håller med. Tyvärr, så är det en dröm att stilla bedja om än så länge och försöka påverka i rätt riktning, dvs sakta uppåt med priserna

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....