Ha en trevlig Valborgshelg
Önskar er alla en fin helg
med vackert väder.
Kram Jenna

Har regnar det nu :( Vi som tänka grilla…
Vi på Mossemarkens önskar också trevlig valborg!!
Tack Jenna ha en bra valborg du oxå…
Här är det mulet, ser ut som det skulle börja regna snart. Men det gör inget ska ändå åka snart till jobbet.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Glada Vappen!
Är det verkligen Valborg? Huh. Jag som varken har munkar eller sima…

Trevlig valborg från mig Teddy och MiZZi till alla på Hittekatter I Fokus och era kissemissar 
Trevlig valborg önskar jag Thindra och Tudor. Här kommer vi att vara hemma troligen och sitta och mysa, göra lite kks pyssel kanske;) Är skit slut efter dagens arbete sen kl halv sex i morse
//Pia
vi ska o titta på brasan. min dotter o hennes man o barn plus min svärdotter o min son. det ska bli kul.
#6 Vi kan se vår brasa här från vår balkong, så man slipper gå ut. Det ska min "gubbe" göra medan jag jobbar.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Vi gör nog inget speciellt. JAnne sitter ju med armen i paket, efter sitt livs första operation. Tjalle Tvärvigg var så äcklig, så han tittade på det! Inte direkt, men han fick läkaren att vända på en lampa, så han fick se hur fint som helst i spegelbild…. Huuuvaaa!
Dupuytrens kontraktur hade han. HAha, nu fick ni något att Googla på!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Här är det jättefint väder så det blir bra med brasan på andrasidan viken. Kan stå i fönstret och titta.
Öppnar vi fönstret så kan vi höra när de sjunger.
Men katterna är inte rädda för smällar,o raketer
Men de är ju inne oxå på kvällen
Trevlig valborg från mig också

Ja, nu sk jagta och sätta mig och virka dit pungkulor på maj månads kisse…. Hm…. undrar om jag ska försöka hitta tryckknappar eller kardborrband, så kan man kastrera om man vill, hahahah!
Trevlig Valborg från mig också.

Trevlig valborg, här varit kks hela dagen men nu får det räcka. Snart äta sedan sova…
Trevlig valborg, just nu är det tyst och lugnt. Mamma har somnat och katterna har slutat slåss. Fick skicka upp en till Sarah medans den andra lugnade ner sig. Dom började skjuta raketer utanför så puckot blev rädd och började slåss med skruttan och mamma körde på dom med rullatorn. Jag ger upp för i kväll.

Gunilla; då kan man ju dela upp kissen som lekkamrat - en katt kan leka med själva kissen medan en annan springer iväg med bollarna…he he he…

#12 Du är då för skön Gunilla..det är inte första gången ditt inlägg ger mej ett gott skratt!":-)
#12 Haha…när kommer en katt med tuttar? ;-) Eller du kanske har virkat en? Kan nog se lustig ut. Den skulle jag vilja se.
#16 Haha…så sant.
Haha, nä men de är ju så små…… Pervot Gunilla funderade faktiskt på att sy dit en liten skär rosenknopp ovanför kulorna, men Nä…..Det blev fasta kulor på kissen. Hittade inga tryckknappar och kardborrbandet är för klumpigt.
#20 Javisst dom är så små. Kanske en kattmamma med nyfödda bebisar dom har stora? Kanske en hel kattfamilj mammakatt med tuttar, pappakatt med kulor och små bebisar (om det är pojkar så kanske små kulor)
#21, vill du att jag ska bläddra på läpp här, hahahaha!
#22 haha… skön film