Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 923 ggr
karins
0

OT Ha en bra Fredag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ännu en solig försommardagCool Fick ingen hjälp att sätta ihop Hamocken i går…pojkarna var och fiskade istället, till katternas stora förtjusningRäcka ut tungan inget planerat idag, kanske tvätta lite, sy bokstäverna på essuts hjärtan…….Ha det så gott i dag alla!

En "Sippa" i rabatten :-)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=fbcb0dbe-ee8b-4579-8684-cd0a05bd188c&Filename=Majkisar7 006.JPG)

martdat
0

Godmorgon, ska till djursjukhuset med min grannes kattunge strax, sen ska jag ringa till alla myndiheter som jag inte hunnit i veckan, städa, sen vet jag inte, barnledig är jag i helgen men även svärpank,, jaja, det bli nog bra, jag får sooova i morn i allafall,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

karins
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara visa Ludde..han är väldigt stolt eftersom han fick den största sillenRäcka ut tungan Han hälsar till alla kisar att den var god, och han delar gärna med sig…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=59bbc439-9870-46d4-848b-c19df53f1084&Filename=Luddes sill 001.JPG)

Dakrish
0

Han ser stolt ut, men litegran som att "titta, den är MIN - helt MIN" :-D

Jag gillar Ludde, han är sååå vacker.

Puma77
0

Ja denna vackra tomte. Kortet påminner om ett sånt man tar när mna fångat en fisk. Vad duktig lilla Ludda varitFlört

Underbart kort.

//Pia

Puma77
0

Idag är det återigen underbart väder. Funderar på att ta en tur till affären sen och handlar lite. Är sugen på att göra en äppelkaka och sen lite vaniljsås till. Mmmm gott gott.

Senare idag kanske man ska ta en promenad i försommarvädret med. De säger att det skulle bli ca 21 grader idag men imorgon ännu ngn grad varmare.

//Pia

Jenna-Gun
0

Sol occh vackert väder.

Vi får hoppas det håller i sej hela helgen. Så vi kan göra fint ute i rabatterna.

essut50
0

Jag ska jobba hela helgenGråter Hoppas det inte blir så varmt på dagarna under helgen, tycker det är jobbigt att sova då.. På jobbet får man inte ha öppen balkongdörr, dom boende klagar på att dom fryser. suck…

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Ciiviic
0

fredag.. jag har bara planer efter klockan 2..
ska träffa massa gammla goa vänner :)
OM jag inte får hämta hem min lilla flicka :)

Dakrish
0

hihi, jag har en bra fredag. Har tillbringat ca 2 timmar med att hälla varmt vax på varierande kroppsdelar och rycka ut hårstrån.

Tur att jag inte tycker det gör ont!

Motor har inspekterat, för att se till att det är rätt temperatur. Tydligen var det ett krävande jobb att nosa på vaxet, för han gav upp efter en halvtimme och har sussat sen dess.

Hawknestgrove
0

Snurrat runt och handlat, så nu sänker sig lugnet. Fint väder, det ska visst bli toppen hela helgen….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

solweig
0

här händer det saker. har varit ett bankrån här, så nu cirklar det en polishelikopter över vårat hus. spänande värre.

Dakrish
0

Ett bankrån till? Det har ju varit massor utav dem i Sverige i år…

Hawknestgrove
0

Fin kisse och fin sill… Så sugen jag blir…..

karins
0

Ja det var en fin sill med massa rom i…..

Hawknestgrove
0

Åh, så du frestar!

karins
0

Ja det är inte så dumt med stekt sill fylld med rom..Räcka ut tungan

Hawknestgrove
0

med hemkört potatismos…..

Sidentass
0

Åhhh vilka fina bilder!! Har inte alls suttit mycket vid datorn idag, eftersom vi har så vackert strålande väder! Missarna är slöa här idag av värmen o ligger gärna i buskarna o kurar..o själv är jag mäkta sugen på att fixa en grillkväll! Sådant uppskattas alltid av katterna här, dom vet så väl vilken stol det ramlar ner godsaker ifrån;-)

karins
0

Ja Hemgjort potatismos med lite gräslök..inte dumt alls..