Varför kan ja inte säga nej till katter :)
Du har HUR många katter? 
Wow…
haha ja skrev väl rätt :) 20 st nu…
Oj, vad livat det kommer vara med alla små bebisarna…
oj du har några nu men kattungar säger bara "poff" så är dom sålda dom säljs lätt. Jätte fina katter o supersöta ungar mycket vitt tyckte jag se på bäbbarna :) urgulligt. Du får en mega kram för allt arbete du gör för katterna.
på bild av tama mamman syns en liten kattunge mellan hennes framben kan du ta en bild på den vart nyfiken på se hur den ser ut :)
Ja ska ta bild på alla imorn vill vänta tills de lugnat sig lite. Mamman e väldigt rädd… Vissa av kattungarna är vita och röda hur SÖTA som helst… ja har ju redan kö på 30 pers som vill ha kattunge som dom är tingade allihopa snart :)

katter är underbara

Sofia, jag ser en kopia av Ängla där i högen. Den med rött på ryggen! Snälla ta mer kort på den när den blir äldre. Säkert jättefin! Jag kommer att smälta! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jösses vilka sötnosar :)
En vän till mig la ut annons på sina kattungar ikväll. inom 10 minuter var det slagsmål om dem bland intressenterna ;) Vi får hoppas att det går lika lätt för dig när det är dags :)
Men så söta kissar.
Älskar paddor.
Men ni lova att ta bra betalt. Och inga sommarkatter.
Jenna
Jag tar bra betalat och själv inga sommarkatter!
Bra
Underbara fina katter! Mamman är ju gudomligt vacker med sin kattkull. Vad ledsamt det är att folk kan med att avliva sina katter utan minsta betänkligheter. Vilken tur för dessa katter att du kunde hjälpa dem.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

jisses 20 katter jag som tycker att 2 är jobbigt ibland :P
hur många kattungar ha du nu ?:D haha stackars dig när dom börja utforska :D:D 
bli ju inte lite o mocka lådan i 

Wooow du har ett hjärta av guld : )
Jösses, du öppnar verkligen ditt hem när det kniper för dessa katter.
//Pia

Det magiska ordet KASTRERING, tänk om folk kunde fatta det. Nehe, bättre och enklare att avliva dem på en måndag…

Det var riktigt schysst gjort, Sofia! (Jag skulle vilja svära för att uttrcka exakt hur himla j***a schysst det är!!!) Hoppas verkligen att du kan hitta hem till alla dessa nu - vi får väl hjälpas åt allihopa, helt enkelt!
Någon måste ju rädda katter med :)
Dom e så underbara ni kommer dö när ni får se bilder de röd/vita e sååå hilma. Alla e lika fina så klart :) Mammorna e jätte fina men hon i lådan är väldigt arg men har idag ätit och varit på toa. Otroigt hur det kan lära sig lådan när de aldrig gått på en :) Ska ta bilder på alla senare ikväll. Hoppas argis mamma låter mig titta närmare… Tror hon känner det är sknt att vara här i lugn och ro. Innan har hon bott ute mitt i ett bostadsområde.
Jag har kontrakt på alla mina katter att de ska kastreras innan 8 mån och ja följer noga upp så av dessa blir det inga mer pissungar i alla fall :)
Du blir en till Gunillaplågare med kattungsbilderna! ;)

Vilket jobb du gör sofia! Oj hålla reda på 20 katter

Du gör ett dunderjobb Sofia. 20 Katter det är inte lite det! Du har snart öppnat eget katthem.
Får man ha över 10 katter utan tillstånd när man tar hand om dem tills dem får nytt hem? Eller måste man ha tillstånd?
Ja har söt tillstång nu… det är ju mest kattungar. Tillståndet som gäller över 10 katter e ju när de är över 10 mån tror ja…

Hoppas verkligen på fler bilder!! Ja det är som ni säger en Gunillaplågartråd detta! fniss! Tänk när hon slår på burken efter helgledigheten…
Syster min älskar de sk "kossa"katterna och hon har fått mig att se hur vackra de är! Hoppas mamman veknar och inser att hon kommit till ett bra ställe så du får fota lite mer…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ja vi får hoppas det. Ännu är hon väldigt arg. jag kan inte komma närmare lådan utan att få en "smäll"

Mina smyger sig fram till mig sakta och tyst…så hoppar de upp och smäller till mig med ena tassen…gärna i baken där jag inte ser…så springer de på tvären ut ur rummet! Fast det är en annan typ av "smäll"…
…typ "ha-ha! Du kan inte ta mig!"
Det här är mer : Om du rör mig så dödar jag dig haha

Förstår det. Snart så litar hon helt och fullt på dig! Med lite tid så…
Du är otrolig, Sofia! Fast urtaskig mot mig……..Sadist, det är vad du är!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Uuuuuuuuuuuuusch! varför ska jag vara så nyfiken för. De var ju för söta för sitt eget bästa dessa kissar. Vill ju ha dem allihop ju
kommenterat även där……
Hihi, jag kunde bara inte låta bli… :)
Jag vill själv behålla dom allihopa… dom är otroligt fina och speciellla i färgerna..
ang tillståndet, så får man ha 9 katter över 12 månader utan tillstånd :) jag har hört både 10 och 12 månader som gräns där, så lite osäker är jag på månaderna, men jag har då hört 12 mån ifrån uppfödare, så det borde ju stämma.
12 månader har jag också hört. Sedan så får man utan tillstånd inte föda upp mer än två kullar per år eller mata mer än 4 katter, som inte är ens egna. Men det blir ju toppen, då det tom fins folk på kö för de små!
Tio månader stod det i pappren tror ja… men ja kommer inte hadom så länge ändå
Ja, då står vi på samma ställe igen. Men som sagt, strunt samma. Du ska ju inte ha dem så länge i alla fall.