segt fokus, drider i´t.....
nä, nu är det supersegt. Driiiider i det, som man säger här uppe. Går och duschar och sätter mig och virkar en datormus till MOrgan i stället……Men hemodlad Kattmynta i denna gången!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
riktigt seg här också, mycke errors… :(
Jag som trodde det var min dator "pust" så skönt att det inte var den.
Jenna
Är som att äta kola mellanåt. Suck fast utan det där goa då förståss.
//Pia
inge problem med mitt. funkar jättebra o har gjort det hela dagen
Nu är det bra men det verkar gå i vågor. Ett tag tog det bra länge att öppna en ny tråd t.ex.
//Pia
Hela ramen till höger för mig slår över i "Server Error in '/' Application" och har gjort det sedan server bytet. Jag får klicka på "refresh"(uppdatera) för att få den att funka igen. Sen försvinner det efter ca fem minuter i alla fall.
Ibland när jag postar inlägg så kommer de inte fram utan jag får samma Server Error i hela rutan. Ibland skiter sig sidan och jag får en 404 error, och när jag slår på uppdatera får jag antingen en Server Error eller så kommer det upp en ruta där jag måste fylla i användarnamn och lösenord för att komma åt Hittekatter - information jag inte har då jag inte är Sajtvärd. När datorn kommer ut ur hibernate mode, så är Hittekatter den sida som får mig att behöva starta om eftersom hela Firefox får en error och slutar fungera…
Är det för att jag använder Firefox? Eller för att jag använder Vista?

haha trode det va datorn som spökade så jag har startat om o rensat o sånt -.-'
jag får oxså error på höger sidan du kan ju testa strata om sidan bara är väll extra mkt folk inne nu kanske därför ;)
Så mycket problem har inte jag haft. Mitt har bara varit segt. Jag använder också firefox.
//Pia

För min del går det bara segt in på visa sajter, denna sajt går hur bra och snabbt som helst att komma in på :)
Har inte Vista
Firefox kan jag inte använda heller den är knäpp efter senaste uppdateringen.
#10 Sista uppdateringen var inte en höjdare. :( Hoppas det kommer en ny version snart!
Vill ju gärna ha Firefox så man kan sooma texten hur mycket som helst i den.

kan man zooma på firefox? o.o
trode de va på internet explore 7.0 där kan man ju zooma..

här är det ochså segt

Här har vart lusstigt länge, övers på sidan har inte synts på ett par dar,,, server error flera ggr i går, sen slutade allt att funka här, hade ingen dator på hela em o kväll, typiskt när jag skulle ringt runt eftrer stödhem,,, listan med namn låg ju självklart på mailen som jag inte kom åt,, grrr,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jenna, hur zoomar man texten i Eldräven?
Man klickar Ctrl och + samtidigt, ett klick för varje steg. Ctrl och - förminskar.
Tack! Så smidigt!!!!!!
Gör vi konstant på vår stora skärm, för sitter man 5-6 meter från skärmen så blir texten väldigt liten…
Jag går ju upp i menyn visa och klickar på textstorlek.
Har inte lärt mej använda tangentbordet hihi Har ju bara haft dator i 7 år.
Jenna
Ja, Men att använda tangentbordet är faktiskt något man bör sätta sig in i. Den där j***a musarmen känns emellanåt! ÄVen om den inte blivit problematisk på riktigt, så känner jag av det.
Allt man behöver kunna om tangenbordet är (+ här betyder bara "samtidigt som")
Ctrl + Alt + Delete ett par gånger i rad stänger av/startar om datorn
Ctrl + Alt + Delete en gång tar i de flesta Windows (utom Win 2000 och Win Vista) upp Aktivitetshanteraren.
Ctrl + + större text i åtminstånde Firefox
Crtl + - mindre text i åtminstånde Firefox
Ctrl + C kopierar
Ctrl + V klistrar in (fungerar på Hittekatter, där högerklickning inte funkar om man använder Firefox)
Ctrl + F i Firefox tar upp en liten kant längst ner där man kan skriva in ett ord, och så söker den efter det ordet på sidan.
Ctrl + T i firefox öppnar en ny tab.
Problemet är att jag inte ser vart olika knappar sitter. Det är lättare se i en stor meny vart alla funktioner är.
Oxh så öär jag glömsk oxå. Men jag ska kopiera det #22 så får jag lära mej ett om dan tills det sitter.
:)
:D
På de flesta tangentbord så har du längst ner, till vänster om mellanslagstangenten (från vänster räknat) Ctrl, Startmeny-knappen och Alt. Till höger om mellanslag hittar du Alt Gr (tänk "Allt går" - den du använder med 2 för att få @, med 3 för att få £ och med E för att få €) och ytterligare en Ctrl knapp.
Hihi, den med CTRL +f var ju smidig! Sen har vi en till Ctrl+x klipp ur och Ctrl+V klistra in!