Transport erbjudes
Den 19:de reser jag upp till Torsås, antingek via Karlskrona eller Hässleholm och Kalmar. Jag har då möjlighet att transportera katter uppåt landet, om de har transportbur/-väska med sig.
Den 20de åker jag hem igen och kan eventuellt transportera katter neråt landet isf.
Katterna kan inte övernatta med mig, tyvärr, och jag tror jag kommer ha rätt snäva byten mellan bussarna/tågen.
Oh, och jag transporterar skyggisar också. :)
Notis:
Det Torsås jag ska till ligger precis mitt emellan Kalmar och Karlskrona, i närheten av Bergkvara, Söderåkra och Halltorp.
bra att du lägger ut att du kan ta med katt/er hoppas nån kan följa med som sällskap till dig :) (katt allså)

Hm … passerarar du Degerfors på vägen ???
Ska ju göra ett byte med Teddy som jag har här och Nisse som bor i Kalmar och vi behöver hjälp med transport.
Men det kanske är alldeles fel resväg för dig.
Inte om det är det Degerfors som jag hittar på Eniro, som ligger uppe vid Örebro. Det är fel håll. :)
Däremot har jag möjlighet att transportera katter från Kristianstad-Degerberga när Motor kastreras. En eller två burar spelar ju ingen roll.
knuff

Jo det är Degerfors som ligger i närheten av Örebro tyvärr ca 6-7 mil i från ungefär.
knuff igen. :)
putt putt. :) Finns det inga kissar som behöver åka norrut mot Kalmar?
Nu har jag kikat på min resväg, och jag kommer resa TILL Bergkvara måndagen den 19de. Åker tåg från Kristianstad till Karlskrona, och buss till Bergkvara.
På Tisdag reser jag sedan på eftermiddagen/kvällen Bergkvara-Bergås, Bergåsa-Kristianstad.
Ingen som behöver transporthjälp?
Puttar upp! HAr du annonserat inne på Djurtransport också? Kan ju vara nån som söker där med, och kanske inte bara kissar. En liten hamster kanske, eller nåt!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jepps, det har jag gjort. :)