Billyhittekattsförening - första utbetalning
Billys första utbetalning gick till Kusten, Maria. Hon fick 700:- för sitt arbete med sina katter. Hon gör ett otroligt jobb! Jag ska själv ner och hälsa på henne nästa vecka och fota en massa som ja kommer lägga här sedan. Resterande kommer ni kunna läsa på hemsidan om några dagar. Tusen tack till alla som gett pengar, jag lovar att det kommer hjälpa många katter.
Rest pengar kommer lite hamna i akutkassan hos Billy och lite kommer gå till nästa månad. Då vi hoppas fler kommer söka pengar :)

Vad roligt att det är igång på allvar :D wohooo. *ger tårta och tutsak* 
vad bra att ni åker till den som får pengarna och fotograferar och så, det känns seriöst. då vet man lixom, att det helt säkert går till något bra. även om jag inte bidragit med några pengar än.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
"tutsak" 

Ja den var bra. Tårta och tutsak *fniss*
Kul att det börjar komma igång nu.
//Pia
Tutar och tårtar för fullt med er alla. Och tutar lite till! ;) Grålle som kom ifrån Frölunda har varit på spexhumör sedan beskedet och han och jag tackar, bugar, niger och bockar! Skall ut till de andra frölundamissarna ikväll och fira med dem också och berätta om er vänliga människor. Kram!

hihi. kom inte ihåg vad dom hette.
:P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Grattis, KUsten! OCh så fint, att fonden kommit igång! Visk, visk, jag har en stående liten insättning där, så ni vet……..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....