Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 427 ggr
vargmamman
0

goddagens,det va lääängesen sist:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja jag haft fullt upp med katter,barn och jobb..jag har ju bliivt anställd på mitt jobb:)..ja och mina små damer har hunnit bli över 1 år oxå..de fyllde 1 10 februari..

sen ska jag få påökning hemma,en jag känner måste göra sig av med sin kanin så nu ska den få bo på min ena balkong..bara det att mina små missar inte har träffat nått annat djur innan..har ni tips på hur man ska göra så ge mig lite:)

Hawknestgrove
0

Så vackra missarna är! Tror inte det blir så farligt med kaninen. Om katerna får nosa på buren, så tvivlar jag på, att de bryr sig. Kan vara ninen som är lite skväten, förstås…. MEn de behöver ju inte träffas ens om ninen bor på balkongen! Kul att höra från dig igen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vargmamman
0

:) jag har nätat in balkongen så de ej kan hoppa ut för de har varit så sura på mig för de inte kunnat gå ut på balkongen haha..hoppas löser sig med ninan

Simson
0

Jag måste komma in hit och säga att katterna är så vackra!!! Puss på dem! Kul att höra ifrån dig igen!!! Hoppas det är bra med er alla!! Lycka till med ninen!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vargmamman
0

ja de är supervackra men ack så busiga..jag har börjat ge dom p-piller (började i söndags)tills jag sparat ihopp 2000kr så jag kan kastrera dom..de löper ju varannan vecka annars..jag fick nog av allt mjauandet haha

Jenna-Gun
0

Är det honor. För annars går väl kastreringen inte på så mycket. Söta kissar

Jenna

vargmamman
0

ja det är 2 st flickor:)

anebit
0

Hej kul att höra ifrån dig igen.   Har tänkt på att du inte  varit inne här på lääääänge….  Så söta och goa kissarna ser ut….

Kaniner och katter går mycket väl ihop bara dom får bekanta sig.  Min dotter var kaninvakt ett par veckor och hon har 2 katter.  Första dan satt katterna uppe på buren i flera timmar och bara tittade.  Sen sprang både katterna och kaninen runt i huset och jagade varann eller låg i soffan.  Han gick även på kattlådan och kissade.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

vargmamman
0

:) jo man får ta det varsamt och hoppas på att de kommer överens..jo tack de är så snuttiga och goa mina damer..:)

Hawknestgrove
0

Ja lycka till! Du kan kanske höra inne på kanin i fokus om det är någon som har tips!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....