Katten borta sedan 2006, har någon sett honom?
Jag lägger in denna efterlysning här som jag har sett många ggr på blocket, jag tror inte att hon misstycker. Jag känner så med henne! Så här skriver hon:
tt
Har du sett Zacke? En blyertsgrå hankatt med vita tassar. Försvann sommaren 2006 ifrån Röjningen, Sätra i Gävle, efter att ha blivit rejält skrämd. Jag vet att han finns där ute någonstanns, kanske han flyttade in till någon snäll människa, på landet. Jag vill bara veta vad han tog vägen och om han har det bra idag. Katter kan som sagt förflytta sig långväga hemmifrån. Vet du med dig var katten finns idag, så hör av dig. Kännetecken på den vänstra vita framtassen är ett grått märke som ser ut som ett hjärta. Ovissheten är den värsta att inte veta. Han är ändå 9 år idag och kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
Reidun Wingfjord: 

puttar upp för den fina kissen, med arnefärger!
De är ju lika gamla också…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
hoppas katten kommer hem trots att det gått ett tag sorligt när dom har ett hem som bryr sig så mycket urk svider i hjärtat på mig för deras skull, hoppas att katten kan ta sig till känna. Söt kisse! Puttar för kissen!
Ledsamt när katter försvinner så där. Men man ska aldrig ge upp hoppet. Tänker på min goda vän vars bortsprungna katt kom tillrätta efter 9 år.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Här är en till som håller hårt i tummarna för att det fina missen kommer till rätta igen!
Puttar upp för kissen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....