Tårarna rinner Keyla har flyttat
En liten återblick från älskade keyla som hittades så skadad , och i dag har hon flyttat till sin stödfamilj,,,bilderna säger allt så här kommer de.
långfredagn dagen då hon hittades så mager och eländig,1.8 kg ca

Hon orkade inte hålla upp lilla huvudet,

inns inga ord för hur man kan se en katt med dessa såren och inte göra något,

första bilden då hon orkade sitta upp

Mat är livet
hon är en läckerbit

sista bilden tagen hos oss i förgår
Detta är mycket känslosamt för mig ..
Vill tacka alla som stöttat och skänkt pengar till henne, håll nu tummarna att allt går bra.
Åh förstår att det känns ledsamt! Va fin hon är alltså! Hoppas allt blir bra

Trodde inte jag skulle bli så känslosamm har ju gjort detta hundra gånger , men henne fick jag verkligen kämpa för att hon skulle överleva…..
Jo det är klart…. man kommer ju vissa närmare än andra

jo så är det nog ….fast jag älskar stödhemmet så jag vet att allt kommer gå bra.
Allt som ni gjorde för henne oh såg henne sakta öka i vikt samt bli starkare. Vore konstigt om du inte blivit extra berörd av henne. Hon är så söt så och ni har verkligen gjort ett kanonjobb.
//Pia

hon är så fin och vilka fina bilder

Hon är en lycklig katt som råkade ramla in i famnen på en riktig kattmänniska! Vacker som sjutton också!
Oh, så bra att hon fick komma till ett ställe, där hon blir lika älskad som hos dig! Lilla Gumman!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Åhhh..jag förstår så väl hur du känner..du hade ju henne hemma under dina víngaras beskydd när hon var så pass illa däran..lilla misse-gumman..hon kommer att vara dej evigt tacksam även i sitt nya hem…tror det skulle kännas lite, lite lättare för dej om du får möjlighet att följa upp kontakten…vi önskar misse allt lycka till som finns!

Åååååååååå jag ska dit i morgon ,,hon bor inte mera är 5 km från mig så mig blir de inte av med

#10 Men så skönt att du ändå har henne så nära..och att du kan åka dit o hälsa på..hon är så vacker..lilla missen..
Hehe, slit ut trösklarna du!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Skriv gärna och berätta hur det går för lilltösa. Hon är ju så otroligt fin
Människor som dig behöver vi fler av.
Själv var jag för svag för att sälja katten som kom till mig. Han såg *tyvär* ändå magrare ut, dock hade hans "småsår" inte blivit lika extrema som Keylas. Han luktade dock ruttet rakt igenom
Man var inte mer en nödvändigt i stora rummet ibörjan, hade låda/sovplats & mat i samma hörna eftersom han inte hade kraft att vandra mer en några steg åt gången. Han kom via en vän, vars granne hade haft fönstret öppet. På ågot sätt fann ha krafte att hoppa in. Han chockade veteriärerna som såg honom 2 veckor efteråt. De kunde knappt tro att han överlevt så länge. Det gav mig bara ennu mer kraft att kämpa för honom. Mitt i Februari, kallt som tusan, han skulle aldrig ha klarat en natt till sa vetrinären. Det skär i mig & jag minns allt kämpande nu. Tänk att det var 7 år sedan redan *hmm* tiden springer ifrån oss
Men men Idag är han en kraftig och lycklig kisse med 3 kattvänner… det hade jag nog aldrig vågat hoppats på då inte
Vi får fortsätta kämpa för våra älskade katter. Kram till alla som aldrig ger upp

Om jag ska slita ut ,, hahah stackars tös ..hon kommer bli tokig på mig ……

Ja om jag ändå kunde behålla alla , menvi kan inte så jag måste lämna bort den hur jobbigt det än är ..Vi har 7 räddningskatter två stödisar så nu får det vara nog . MEN skulle det inte fungera stannar hon hos oss inte en flytt till..
Vad skönt att din lilla kille med klarade sig,,,

Jag förstår att det är jobbigt. Men det var glädjande att hon finns så nära nu så du kan hälsa på henne ofta.
Förstår att ni är ledsna, men hon kommer att få ett bra hem..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

ja jag fick nyss en film skickad på mobilen där hon rullar runt på mattan och gosar

Underbart
Då har hon bestämmt att hon trivs där iallafall
Önskar den lilla charmören all lycka och välgång 

tack alla

Hon kommer säkert få det bra i sitt nya hem! Hon är så söt Keyla!