Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkattsjukdomarkattens-beteende
Läst 594 ggr
Leffe
0

Har du fått mail

Har du fått et mail angående en polisanmälan mot Bromma Djurklinik angående en hundbehandling 1 april. Inget stämmer och det finns ingen polisanmälan mot kliniken. Däremot finns nu en polisanmälan mot mailskrivaren om ryktesspridning mm

martdat
0

nej, inge mail,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Erika91
0

Så hemskt för honom att  bli anklagad så.

emjon
0

Om detta mail är ett aprilskämt så var det mycket smaklöst gjort. Det kan ju orsaka total katastrof för den som blir utsatt.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Elcyion
0

Jag har sett mailet publicerat på ett forum. Det var välformulerat med hemska anklagelser. TUR att det "bara" var en elak ryktesspridning och förtal. Synd om Bubba, men det hade varit ännu värre om det hade varit sant.

Medarbetare på jack russel terrier

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Skrev även på katter.ifokus. Jag går till honom med mina katter och både jag och mina katter har alltid blivit mycket väl behandlade. Han har väldigt bra hand med djur och trots stick och undersökningar gosar kissarna med honom. En mycket sjuk människa och dum dessutom då Buba vet vem han ska anmäla har gjort det här.

Simson
0

Mina katter har alltid blivit mycket respektfullt behandlad av Buba och han har alltid tagit sig tid med mig och alla mina frågor. Alltid med ett leende. Trots att jag var in nästan var vecka sedan han öppnade i Bromma.

Han behandlade också min grannes hund och katt med framgång. Fastän hunden var rädd för män och ansågs som osäker. En underbar hund egentligen.

Han var underbar under avlivningen av min älskade Simson och satt och höll om mig under hela proceduren så jag har bara gott att säga om honom.

Dett låter som helt osannolikt och jag kan inte annat än undra om det handlar om något helt annat??

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Hawknestgrove
0

Fy så elakt!!!!1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Simson
0

Putt för vännen…

Erika91
0

Han verkar vara en god veterinär! Av allt ni säger alltså.. så himla dumt att folk ska göra sånt, de baar förstör ju!

Simson
0

Är sidan borta eller blockerad?? Berätta för mig som inte fattar så bra…

Puma77
0

I inlägg #2 kom jag till atikeln.

//Pia

Lena
0

Trisst när det sprids rykten på det här sättet. Hoppas ryktesspridaren åker fast!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Faxlin
0

Tragiskt om det är så att det är bara falska ryktespridningar. Jag personligen skulle dock av personlig erfarenhet aldrig gå med ett djur till Buba. Då går jag hellre till vem som helst annars. Eller behåller djuret hemma och leker veterinär tills det går att få tag på en annan. Eller far till ett annat land eller ja vad som helst. Så visst kan man ha olika erfarenheter av samma veterinär. Nu vet ag av erfarenhet att detta kommer plockas bort då det tidigare har skett då denna veterinär har höjts i skyarna på denna sajt och jag sagt min mening.

Men ni som hinner läsa det hinner i alla fall se att det är skillnad. .

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

essut50
0

#14 Ibland har man olika uppfattningar om en veterinär. Själv har jag ingen erfarenhet om Buba, så jag kan inte uttala mig om det hela.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Alexej
0

Åsa, varför skulle det plockas bort? Som Essut skriver har alla olika uppfattningar. Men jag hoppar för veterinärens skull att det bli utredd vad som verkligen hände.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Faxlin
0

#16: Ja inte vet jag. Men förra gången han var på tapeten och jag skrev vad jag tyckte så plockades den komentaren bort. Därför att vi skulle inte skriva nedsättande om veterinärer. Så jag bara tog för givet att det skulle ske även denna gång. Men jag tycker det är viktigt att belysa att bara för att det finns de som är jätte nöjd med en veterinär så kan andra ha blivit rejält bortskrämda av samma veterinär. Och det kan vara frågor om liv och död.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hawknestgrove
0

Oh ja. Det är så med den jag går till i Strömstad. hon är jättebra, men hon kommer aldrig att få söva en katt till för mig, för det var alldeles för hårt när hon sövde Esther.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....