JAg har mjukt nät!
Är det någon som vill ha,nu när det våras, så har jag i allafall en del nät att sälja av samma sort som jag har i min kattgård. Jag köpte det av en här inne, kommer inte ihåg nicket helt, så den personen kan väl ge sig tillkänna om hon är kvar här inne(katt….nånting). Det är suveränt. JAg tar lika mycket som jag gav, 20 kr per kvm eller rättare sagt 60 kr per löpmeter. Nätet är på 3 meters bredd. Är någon intresserad, så kan jag alltid skicka ett litet prov gratis.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Puttar upp…..

Om jag bara hade balkong…då hade katterna haft sin egen liten innätade djungel där ute…
#2 Ja även mina katter o
framförallt JAG med
//Pia

Undrar vad det skulle kosta att skicka det hitupp *hmm* Det är väl enda problemet egentligen. Ska näta in min balkong här i sommar. Har ju 4 knas som kräver det. skulle väl behöva 4 meter sida till sida och 2 uppifrån och ned. Vet inte exakt hur ditt ser ut så lite svårt att bedömma hur mycket jag behöver köpa isåfall
Men som sagt Vet jag ungefär vikt så skulle jag ju kunna kolla vad det skulle kosta att frakta upp det hit *hmm* Och sen är det ju bra att veta ditt pris för den mängden (om du har så mycket) innan jag lovar något med
Om jag inte hiner in här på någon dag eller så kan du kanske maila mig.? senixus@hotmail.com eller senixus@gmail.com
Ha det gott
Räkna på det! Bredden är som sagt tre meter och det är en fördel om det är lite löst. Då är det absolut ingen höjdare att klättra i. Skickar det som brev, så blir porot inte så dyrt, under förutsättning att det väger under 2 kg. Då är det ju max 66 kr i porto.
Jag är också intresserat av 4-5 meter…Väntar på svar hur lång balkongen är. Hör av mig då:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
HEhe, så bra att det inte syns! Samma här, det är så diskret, så man ser det knappt.