Kattprylar bortskänkes - endast i dag!
Till katthem eller privat: Klösträd, kattskålar, kattoaletter osv. bortskänkes (och skal avhämtas) i dag. Svarar endast på sms 0761646478. Bor i Knislinge mellan Kristianstad och Hässleholm. Kan evt. leveras inom 1 mil.
Synd att det var en sådan tidsram, annars hade jag varit intresserad. Men har inte en chans i fisrymden att hinna dit så snabbt :(
Medarbetare på jack russel terrier
Jag har SMSat, men inte fått svar än. Betalar gärna för leverans av klätterställning, då jag helt saknar bil.

Synd med sådan tidsram. Är det så att tidsramen blir längre tror jag att KKS Linus katteria utanför Hässleholm gärna skulle ta emot kattsakerna. PM:a mig i s f.
Puttar upp!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Beklagar den korte tidsram, men vi flyttar ut i afton och kom tyvärr lite för sent på idéen om att skänka bort sakerna. Jag har inte svarat, men det är för att min man inte hade tagit telefonen med från bilen 
Som sagt kan jag levera inom en mil gratis, är på just nu så skicka en mejl till betinahn@hotmail.com
Be: Jag tar väldigt gärna klätterställningen om jag kan få beskrivning eller bild på den. Bor på Gamlegården, det är 17km och betalar gärna för frakt.
Mailar dig också, stalker som jag är… ;)

Glömde att skriva att jag hälst vill av med allt på en gång om möjligt.
Jag menar Linus katteria liggar en bit utanför Hässleholm ellers hade jag gärna kunnat levera det om det var i själva staden.
Tycker det är synd att slänga det…
Hehe, Dakrish, du har väl ett förråd? Så kan du skänka vidare det du inte behöver i så fall?
Bra idé Gunilla!
Jag har ett förråd, så passar det inte oss så skänker jag vidare det. Får jag det levererat så tar jag det, har som sagt varken bil eller körkort!
Ja se det så att du får ett jättebilligt klösträd!
Är precis det jag gör. Suttit och suktat efter klätterträd, så kanske vår soffa får vara i fred… den börjar se lite kantstött ut redan nu, och det är bara en lånesoffa från Mio (som vi haft i över ett halvår, shhh).
Jag har nu lovat ta rubbet och det jag inte behöver skänker jag vidare! :)
Grattis. Vilken tur du har att få ett klätterträd med till lille gubben.
//Pia
Jättebra! Spruta vaten på monstretr,när han klöser på sofan. Tips, vi här inne köper möbler från Återbruket och liknande…….
Det ska jag börja med så fort han har något bättre att klösa på.
Nu gnälls det efter mat! ;)