Bilder på våra katter!
Kanske finns en sån här tråd innan. Men jag skulle vilja att vi sammanfattar våra katter med en bild i denna tråden. Skriv gärna lite om den också.
Börjar med min.
Hittekatt från KKS som jag fick i september förra året. Hon (som från början troddes va en han) heter Tricia och är en riktig liten fröken.
Amigo, född 03 huskastrat

Noah, Perserhane, Kastrat född 060501
Brumma exotichona född 070315 Ska ha kull 18 Maj:)
Wilma, exotichona född 060816 ev. dräktig*hoppas*
Gucci, stödhemskatt som blev kvar:) Bott här ett år i Juli, född förra våren.

Rasmus som fyller 15 år i höst. Har bott hos oss sen han var 10 veckor. Kastrerad.
Lillpysen ca 9 -10 mån. Hittekatt som hittade oss i höstas. Kastrerad och ID-märkt.
Här leker dom.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

#5 Jag älskar svarta kissar men har inga själv…. 
Jättefina är dom fast alla katter är fina var och en på sitt sätt precis som bebisar……
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
#6 Jag sa innan inga svarta kissar men sitter nu med två.
Hadde inget emot svarta men en kompis har två så jag ville ju inte vara likadan. Men det blev som det blev och blir man kär så blir man.
//Pia

Här ligger mina underbara katter.
Molly är den röd-vita på toppen.Upp plockad av en fiskare i hamnen.
Urje (beige-vit) sitter under.Hittekatt.
Flippen är den grå-vita killen.KKS katt
Och svarta "Pärla ligger under!KKS katt.
Jag kan inte sluta att fota mina kissar.Var dag nya bilder!
Det blir så när man är en stolt matte!

Eftersom det här är hittekatter i fokus ska jag inte plåga er med mina perser och exoticar. Ni får en bild på Nellie, katten som var grunden till Nellie-fonden på Svenska Katters Sida.
Nellie hittades utmärglad och skadad i Enköping midsommardagen år 2000 och fick vård på Ultuna. 11 juli 2000 kom hon med flyget och vi hämtade henne på Landvetter. Hon hade då bättre hull på kroppen och hennes ben var läkt.
Nellie är förmodligen född någon gång i februari-mars 2000 och har alltså hunnit bli 8 år gammal. Jag får tyvärr inte ha kvar henne här hemma länge till för hon flyttar till min dotter som fått egen lägenhet i Göteborg och de två är soulmates och Nellie älskar henne mer än alla andra.

Torkel född 07, kastrerad

Sixten, född 07. kastrerad

Blissa, född 06. kastrerad

Motor upptäcker klösbrädan med kattmynta i och säger "Vaddå klösa på den? Den ska SOVAS på!"
Sen klöser han på vår låne-soffa från Mio och sambons högtalare…
Syns det att han bara är fem månader här, och väger knappa 1.7 kg? Nä, tyckte inte det.

ja dom är väldigt lika varann. zara är ju ursöt tycker jag.
Tack för bilden på Lille Bamse! Så må¨nga stödisar du ahr Zenitha! Hoppas verkligen de får nya permanenta hem! Mitt hjärta klappar förstås extra mycket för lilla paddan KAtja!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#30 Förstår att du har blivit kär i henne.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Här ska vi se…
UllaBulla;

Kerstin, med vän från KKS;

…och stödisen Björne från Vislanda;