p-piller, någon som vill ha?
Har massor med p-piller över sedan vi kastrerade vår hona. Finns det någon som vill ha dem? De ligger bara och samlar damm annars.
Först till kvarn…
Finns det ingen katthem i närheten som vill ha dom?
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
bra tips essut ^^ hör med katthem dom brukar vara tacksamma för allt

Jag har alltid användning för dem ..

Har mailat och frågat om de är intresserade…
du får pm henne Elza :)

Jag tar gärna hand om några för Spottys har precis tagit slut.
Maila mej på mettan@comhem.se, så skickar jag adressen till dej
Mettan, kan du inte kastrera spotty? Hur länge har hon gått på piller?För länge är ju inte bra….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Har skickat till både elza och mettan men såg att det fanns en karta kvar i kylen under kaviaren. Kan det tänkas vara någon annan som behöver några.
Sofia har ständigt bruk för ppiller! komer ofta nya missar som står på kastreringskö!

pm:a adressen så kommer en karta

Jag vågar inte! Hon blir 7 år i november, så hon börjar bli ganska gammal. Hon har gått på p-piller hela tiden. Jag är rädd för att hon kan få tumörer om hon inte får sina hormoner. Det hela grundar sig på min far, som var storrökare, men slutade 4 år innan han dog. De konstaterade lungcancer 3 år efter rökstoppet och det är en av anledni ngarna till att jag själv inte vågar sluta helt med cigaretterna.
Spotty är väldigt liten också, har inte varit sjuk en dag sedan hon kom hit efter bilolyckan när hon var lite över året. Jag själv får inte Gestapuran längre, sedan jag "kastrerades" för snart 2 år sedan och därför har pillerna tagit slut.
Egentligen skulle inte jag själv ha några hormontiskott nu, men jag mår inte bra, utan dem, och Spotty är konstig tillräckligt som hon är idag, så jag tar det lugnt. Visserligen kan hon vara svårfångad ibland, men hon sväljer snällt sin pilla och blir till och med kvar i famnen en stund.
Spotty är väldigt speciell och ingen katt som man tar upp och kelar med hur som helst. Hon ska komma själv och det gör hon om kvällarna, när jag har lagt mej, då har vi vår lilla gosestund. Jag vill helst inte skrämma henne, för hon fick nog tillräckligt av veterinärer efter bilolyckan.
Tack för pillerna! De kom verkligen till användning, för Spotty började löpa igen igår, så nu har fått 2 st, för att få slut på löpet.
Hon är ju innekatt, sedan hon kom hit, men ibland smiter hon och då går det inte att få tag i henne heller. Hon måste komma själv och det gör hon, bara hon slipper främmande människor.
Hon var ju en katt som var ute på egen tass när hon blev påkörd och låg i 7 veckor med fixerat bäcken. Det är en av anledningarna till att jag inte kastrerar henne och hon fungerar bra på p-piller. Killarna är ju kastrerade, så det är inga risker annars här.
Ok, men et där med lungcancer,det är fel. Varje dag, som man röker så ökar man riskerna att få både koll, emfysem och cancer. Jag har själv en vecka kvar att röka, sen är det slut….. HAr ätit champix i en vecka nu och ciggen smakar inte gott längre…..

Tack för pillerna