OT blingbling till katten?
Kanske lite bling bling till nån av hittekatterna därhemma på nästa födelsedag?
hihi
Jag som aldrig brukar gilla sånt trams blev lite smått kääär!
ooooh vad min lilla flicksöta svartvita Laika skulle vara fin i detta halsband på Speciella Dagar, när det är kalas, återvaccination hos veterinären eller nåt ;)
Har ni något liknande bling bling eller övrigt bortskämdprylar till era katt/katter?
Hej vännen;)
Thindra har ett rött halsband med bling bling på.
//Pia

Heej!
Kan tänka mig att just Thindra utav alla katter har blingbling ;) Vissa damer ska vara lite bortskämda! Jag måste bara hitta på en födelsedag åt Laika (vid lämplig ekonomisk tid) så att jag har en ursäkt att dra för sambon… ;)
Ja hon ska bara ha bling bling;) Tudor har fått en födelsedag av mig också men det är ett tag till.
Ja visst ska Laika ha en egen dag då även hon kan få bling bling.
//Pia

http://www.swecat.com/images/big/2391.jpg
Detta är lite sött också!
Fast lite små bling-blings…. :p
eller detta!!
men det är slut i lagret… ;)
http://webshop84.yr.se/pages/resources/shopImages/84/large/produkter/112.jpg
ååhh…
oja här har jag sele med blingbling o halsband med koppel med blingbling på :) det har jag oxå vid kalas, o när vi åker till vetrinären. Jag gillar lite blingbling men det ska passa djuret med :) har ju blingbling till mina små ponnys med men så passar inte val så jätte bra i blingbling så till han har jag tagit bort det på då han såg ut som en fjolla :P så till han köper jag mera enkelt å snyggt till men stoet ser så flickig ut så blingbling passar jätte bra. Alla mina katter passar bra i blingbling saker. Men jag gillar om det e enkelt å lagom blingbling inte tusen färger utan enkelt å rent med lite blingbling :) det e helt rätt

ooooooooj vilken drottning! bara en liten tiara som fattas ;) *skratt*
Nämen, jättesnyggt!

Ledin - jag håller helt med dig!
Det ska vara stilrent och endast på de som passar i det ;)
Min kära häst avskyr fjollfärger, flätor och annat trams och har varit relativt bling-fri, men jag råkade se en snygg svart lädergrimma nånstans med bara ett par små strass-stenar och pannband med lite strass, så nu får hon passa sig ;)
Min hankatt Robinson skulle nog DÖ om han fick trams-bling-bling på sig haha, han är så matcho och tuff ;)
Kan tänka mig att det passa dina små ponnisar perfekt!
Ska köpa Tudde ett rosa bling bling ha ha han som hette Tuva från början *fniss* nej då så taskig ska jag inte vara. Än så länge har han Thindras gamla som går i rött och beige men han ska få ett eget senare.Utan bling:))
Men det finns ju snygga grimmor m.m i läder för hästar med lagom bling på. men som sagt det måste vara lagom.
//Pia
Nja inget bling bling här.
Inte ens på matte

Puma77- Tudor kanske ska ha ett i grönt istället??

*fniss*
nej HUUUAA, så ingen misstar mig, dessa två var brrr!
Den som Thindra har fins även i gult och blått i alla fall. Gult är fräckt på en svart katt:))
//Pia

#11 Den rosa något för maskuline Robinson kanske hihi
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

# 13 - *skrattar* Då skulle han nog gömma sig bakom soffan med mördande och skamlig blick och aldrig mer gå ut därifrån!!!
(å husse hans skulle aldrig förlåta mig, husse som lärt honom att varje gång det vankas kött får han smaka…. hmf (jag är vegetarian f.ö.) !)
Våra skulle tappa bort dem med en gång. Det blir dyrt

Åhhh vad sugen jag blir..vi har ju kattfödelsedagar i annalkande..så jag har lust att köpa ett gäng!!:-)

Jenna- ni behöver kanske inget bling eftersom ni glittrar vackert ändå? ;)
Ett sånt där halsband som är överst skulle min katt isf bara få ha vid speciella tillfällen, lite för dyrt för vardagsbus! men mina är ju innekatter också och har aldrig halsband i vanliga fall :)

# 16 - ja men visst, för vad mer kan en katt önska på födelsedagen? ;)
(förutom en liten hittekattsbror till kanske, men det brukar vara lite svårare att få plats med)

Undrar vad katterna tycker om bling bling
Snyggt, tycker jag!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mina grabbar har alla ett varsitt bling-bling-halsband med namnskylt och telefonnummer. De är så stolta i sina. Jag älskar själv bling-bling.
Min äldsta, numera döda, katt hade ett svart halsband med vit smokingfluga på som han var så stolt över. Har massa foton på han i det men halsbandet syns inte under hans päls.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

*fniss* smokingflugan var söt, å påhittig! Synd du inte hade nån bra bild på det!
Smart med både bling och viktig info!
Nu har jag ett rött mjukt icke-bling-halsband som prov, har aldrig haft halsband på Laika förr och min kollega tyckte att jag skulle prova först innan jag köper ett halsband för 400 spänn :p
Men hon verkar inte bry sig direkt! Min pärla :)