Keyla vecka 4 tänk att hon klarade sig
Ja nu går vi in i vecka fyra för våran Kylakatt,
hennes sår har nästan läkt ut och hon väger hela 3400g så ni kan ju tänka er ..
Hon är så frisk nu att hon orka löpa SKRIKER hela nätterna,
Hoppas verkligen att pengarna räcker till kastreringen med, hon ska aldrig behöva bära ungar igen , troligen haft en kull redan.
Tänkte att ni vill ga lite nya bilder på henne så här kommer några i följd….
Tack alla som följt henne och kämpat med henne,

Hon är så SÖT Mia..Vad fina såren blivit, det har du gjort bra..Som vanligt=)
kram!

Hon är fruktansvärt söt!
Ni har inga p-piller som ni kan ge i väntan på kastrering, så ni slipper höra på skrikandet.

# 6 tack hjärtat……vi och våra katter ,,,hur skulle man inte kunna hjälpa en sådan läckerbit

#7 jo hon har fått piller nu , men det tar ett tag och jag bryr mig inte jag sover med öronproppar , de får skrika,,, heheh hon jobbar mest på att få Zimme att komma in till henne,, ända okastrerade katten i hushållet
Ja, ehm..hur många gånger har du o jag sagt att de e STOPP hemma..o så¨dyker någon stackars liten krake upp som vi vet ingen annan kommer bry sig om om inte vi gör de….suck.-..men de e värt de=)

#10 ja hjärtat , vi bara ljuger för oss själva vi kommer aldrig neka ett djur hjälp . och det är jag stolt för.. det ska du med vara..
vad hade hänt med Nisse om du inte fanns och vad hade hänt Keyla om jag inte fanns just då . keyla hade varit död så skrämmande ..och se på hennenu full av liv
Underbart att hon gjort så fina framsteg på 4 veckor vilken tur för Keyla att hon kom i er väg för bättre vård hade hon inte kunnat få.
Härliga bilder på den vackra tösen.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Hon ser ju jätteefin ut! Så bra det har läkt! Som sagt, hoppas att slantarna räcker till kastrering! Den blå kissen var ju till henne!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#13 ja jag hoppas med att pengarna räcker , men det kvittar jag lämnar inte bort henne förrens katten är kastrerad,,,ska inte finnas en chans till att det ska kunna bli bebisar,,,
Heder åt dig! Så ska det låta!

Så fin hon är! Härlig att hon är så mycke bättre nu!

Åh vad fin hon ser ut!
Jätteroligt att det gått så bra.
Tyvärr är det nog stopp här hemma, annars hade jag gärna tagit hand om en så fin "tvilling" till min katt.
Puss på nosen till Keyla
putt för lilla Keyla
putteliputt

Jag har skickat mail i dag för att få¨veta hur mycket pengar som kommit in på kks.. jag tror faktiskt att det finns pengar .. lilla blå katten blev ju lite , sedan aktuionen som gick till keyla.. håll tummarna
Ja insamlingen är i gång!

Va fiiin hon är! Tack för att ni hjälpt henne.

Å lilla söta Keyla! Vilken tur hon hade som fick komma till dig!

Jag är så glad att de ringde så jag fick chansen att rädda henne
så fint såren har läckt ser att det sista är mycket finare å läkt en del med :) å vikten gösses så bra hon har ökat i vikt, hon måste äta mycket för lyckas gå upp så mycket. Ang p-piller så var det ju nån som hade en massa p-piller som blir liggade dom skänkes till nån som vill ha. Repoort skrev inlägget ang skänker p-piller hör med henne om dom går ju skicka på posten :) slipper ni en massa skrik å sömnlösa nätter ;)

#25 Hej igen
jag har fått ppiller. tack för omtanken