Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 687 ggr
Mylingens
0

Rop på hjälp!

Jag heter Kaisa och brukar hålla till på Norsk skogkatt iFokus då jag har just uppfödning av skogisar. Nu är det så att genom mitt arbete så jag kommit i kontakt med en dam som är psykiskt sjuk och som har en kattmamma med 4 kattungar som är ca 9 veckor gamla. Hon har haft 2 kattungar till men dom har hon gjort sej av med redan och hon vill inte heller ha dessa kattungar eller mamman kvar. Så nu är vi jätterädda för vad hon ska göra med den lilla kattfamiljen och letar med ljus och lykta efter någon som kan ta sej an den lilla familjen.

Själv har jag ingen möjlighet att ta hem dom till mej pga platsbrist. Vi har själva 12 vuxna katter och för tillfället även 3 kullar kattungar i åldern 8-9 veckor. Jag har ingenstans att sätta den lilla kattfamiljen. Är där någon som kan hjälpa oss?

Lättast att ta kontakt med mej är via ett pm här på fokus. //Kaisa

Alexej
0

Läste att du bor i Staffanstorp/malmö. Hör av dig till KKS om de kan hjälpa dig. Hör gärna av dig hur det går!

alla@kks.nu eller hemsidan http://www.kks.nu/

Sedan finns det http://www.raddakatten.se/  i Malmö.

Båda föreningar gör underverk för katter. Men kontaktar inte DV Malmö, där avlivas katter efter en viss tid.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Puttar upp detta behjärtansvärda ärende!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

rulda
0

Puttar upp jag med.. hoppas att det löser sig!

Sidentass
0

puttar upp en så viktig tråd!

CarolineO
0

Hur går det? Fick du tag på KKS?

Engla
0

Hur har det gått? undrar jag också.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Alexej
0

Läste på N.Skogkatter att det är löst! Toppen!

Kattfamilj

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Engla
0

Jippi! Vad skönt!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jenna-Gun
0

Skönt att det gått bra.

Lena
0

Vad bra att det löste sig till slut för den lilla kattfamiljen! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

#7 Men åhh så glad jag blir att höra det:-))

Hawknestgrove
0

Härligt att höra!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....