ändrade personligheter
Nåt skumt har hänt här hemma.. Zorro som alltid varit social mot allt o alla går mest runt o jamar o gömmer sig när det kommer människor han inte känner..nu när jag hade hantverkare här i morse så gömde han sig under sängen o vägrade komma fram fast de gått.. Puma som alltid varit skygg ska vara mitt i smeten.. hälsade de välkomna i dörren o följde efter dem från rum till rum..
det e precis som de bytat personligheter..
de e båda kastrerade sen ca 1½ år sen..
jag har börjat jobba mer men det ska väl inte påverka Zorro? jag vet att ingen varit stygg mot honom för han e innekatt..

vad gör hantverkarna hos dej?… för dom oväsen på något sätt kan det vara det… eller är någon av dom mindre kattvänlig?…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

de gjorde inget som förde väsen de skulle bara efterkontrollera de nya fönstren..o de verkade rätt vänligt inställd mot katter den ena av dem berömde puma för hon e så söt =) men det e även när mina kompisar som han e van vid kommer på besök som han e rädd..
Katter kan ändra på sig, men från att vara nyfiken till fegis e ju inte roligt alls. Brykar ju vara tvärt om allaså fegis till nyfiken. Jag kan inte säga varför han ändrat på sig så mycket men visst kan det ha med #1 säger hantverkare kan vara skrämmande. Bor du själv med dina katte? Kan ju vara att män blir farligare dom är ju oftast längre å har mörkare röst det brukar vara rätt otäckt för en katt som inte är så van vid män. Ja det e väll det jag kan komma på nu :P tror inte det beror på att du jobbar mera iaf.