Alla auktioner i en tråd!
Har fått önskemål från flera medlemmar om att vi försöker samla alla auktioner till förmål för hittekatter i samma tråd/ ett fåtal trådar. Som det är nu är det väldigt många olika trådar som det kan vara svårt att hålla ordning på.
Mitt förslag är att alla auktioner som går till KKS samlas i en tråd, alla som går till Vislandakatterna i en tråd osv. Vi låter naturligtvis de trådar med auktioner som redan är igång fortsätta. Den nya tågordningen gäller nya auktioner.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Men hur ska man hålla ordning på auktionerna om dom alla är i samma tråd?
Mitt förslag är att alla auktioner går genom Tradera kanske med Gunilla som samordnare eller rådgivare.
Att det är bara insamlingar till katter här på sajten.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Det lättaste och mest inkomstbringade borde vara att lägga ut auktionerna på Tradera och sedan lägga ut länken till auktionen i auktionstråden här.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja Alexej och Lena, ni har rätt i det. Nästa lille kisse jag stickar ska jag nog ta och lägga på Tradera också. men då får jag lägga den i Jannes alias, för jag reserverar ju mitt för KKS. Så då får ni hålla utkik efter Grävaren!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Men, jag trodde jag fatta mig på tradera, men icke sa nicke :(
kanske Gunilla vill lära ?
#5 Jag är också hemtam med hur det fungerar på Tradera. Men hör gärna med Gunilla som håller i KKS-auktionerna.
//Lena

Jaha då får mina Auktioner gå via kks. alltså genom Gunilla. För jag begriper mig inte ett skvatt på Tradera…

KKS kommer sedermera starta upp en "Traderatråd" där allt ska komma i "samlat format". Görs dock inte förrän alla nuvarande aktuella trådar gått ut men starta som sagt inga NYA KKS Traderaauktioner i nya trådar.
#7 Går bra att lägga in dina alster via Gunilla på Tradera, bara hör av dig till mig då jag håller kontakt med Gunilla om de KKS-auktioner som kommer online på Tradera.
Jag har teflonhjärna så någon Medarbetare får gärna påminna mig när det är dags 
Ciiviic har du reggat dig där? Det måste man för att kunna köpa och sälja….

#9 - Klart jag har :) .. Så smart är jag ;)
Hör bara av di Ciivic om det är något du vill fråga! Du kan även fråga Lena om råd, hon är väldigt haj på detta, har hållt på mycket längre än jag.

Oki tack ; )
Det här blir säkert bra med många bra auktioner. Då vet man ju var man ska titta när man behöver nya myntamus:)
Och chansen att det blir fler som bjuder är stor. Innan jag ens visste vad hittekatter är kollade jag ofta in välgörenhet på Tradera.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus