Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 504 ggr
Hawknestgrove
0

OT Det ÄR gott, jag lovar...

Kalles randiga med banan….. Precis som TVreklamen säger. Mums. Det hälsar katterna med……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

martdat
0

Skrattande

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sidentass
0

alltså…kan inte låta bli här att berätta att kaviar..just kaviar, är det vääärsta jag överhuvudtaget vet i matväg..folk i min omgivning brukar skoja med mej om kaviartuberna, o för mej känns det så otäckt smakmässigt att jag blir full i skratt av att bara se tuberna;-) Märkligt hur olika det kan vara med smaklökarna!

essut50
0

Nä det är det inteFörvånad, har smakat och jag tyckte det var så  hemskt.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
0

Haha, tyckte min sambo med, men jag gillade det skarpt och Arne med, fast han inte får!

Inge-elsie
0

Den enda som äter det är mamma men inte ens puckot giller den- Jag gillar inte den heller. Smakar lika hemskt som kaviar med ägg.

martdat
0

Vanlig randig e gott på knäckebröd med ost, den med ägg var vidrig i mitt tycke,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Mizzi
0

Banan med kaviar på macka är mycket godare än den på tub "tippsar"Flört

MorganP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Penga mun

Hawknestgrove
0

Hehe, bara jag som gillar den… Bäst att hamstra då, för den kanske försvinner. Annars när det gäller kaviar, vil jag gärna ha en tunn skiva lök på. Gott. Sen gillar jag ostmackor med majonäs……

karins
0

Har inte smakat den..men jag tycker det låter äckligt..ryyys.

Ledin
0

Jaså den är god då får man ta o köpa den hit hem å testa, nu är jag som Sidentass tycker kaviar är så äkligt så när min käraste har ätit det får han klara sig utan en gonatt puss spelar ju ingen roll om man borstar tänderna o tvättar ansiktet jag tycker det luktar ändå fy bubblan. Det å leverpastej urk äter själv bra grönt på mina mackor.

[sofia-85]
0

mamma bort granne med abba fabriken så bara att gå dit och köpa :) Men banan usch… passar ju inte. Snart kommer det väl kaviar med lakrits smak :)

Sidentass
0

#11 Förstår dej…hi,hii…o jag kan inte använda en kniv som brukats till kaviar..hur kan det finnas nåt som är så rakt igenom oootäckt!! *inser förstås att vi alla är olika*!

Minns för några år sedan då sambon o jag var uppbjudna till grannarna för första gången - det serverades gubbröra med kaviar på! Pinsamt värre..jag smusslade ner mitt till hunden o sköljde ner med starkt.!

Sidentass
0

#8 Den presenten är som klippt o skuren till mej va!Räcka ut tungan

Jenna-Gun
0

Kalles randiga, utan banan är gott.

Den med banan kastade vi direkt.

Jenna

Hawknestgrove
0

Haha, än en gång så är Gunilla kärringen mot strömmen1 På ren trots, så ska jag ta och fixa mig en sån macka nu…..MMMMMMM det är gott, jag lovar…..

siberlina
0

jag ska  ochså  prova

catfoot
0

glurp……………..bläääääääääääääää.Va vedervärdigt……….Inget i min smak……

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Helajna
0

hihi har faktiskt inte testat den med banan… äter brara kaviar på ägg..annarsär det äcklish ;P

Hawknestgrove
0

Fick kommentaren av min sambo nyss, att "Du gillar ju sånt som är äckligt" Hmm, vad menar han med det? Ok, jag älskar även sniglar i vitlökssmör och ostron…..OCh härlig stinkande välllagrad HAvarti eller Gamle Ole eller Svarta Sara…..

ChristineL
0

Alltså den är faktiskt inte så dum. Jag som arbetar som butiksdemonstratis fick det stora nöjet att dema den när den var helt ny. Majoriteten av alla kunder blev helt klart positivt överaskade :)

Imasy
0

Den där snusk grejen brukar jag tänka på när jag måste spy…. Flört

Hawknestgrove
0

Imasy, vilken? Min mamma hade ett annars väldigt bra recept på kräkmedel, som är totalt ofarligt, Du vet, när man må tjyvis och man känner att detta måste upp….

Brygg halvdåligt kaffe, eller ännu hellre koka.  Låt svalna till pinkljummet. Häll i ett par rediga matskedar salt och saften av en citron. Drick.  Du blir garanterat busschaufför….

Imasy
0

jag menade ju din äckel-päckel kaviar som kräkmedel såklart ;)

Vilket bra recept du hade på kräkmedel, men jag vette 17 om jag vill testa. annars så funkar det ju att tänka på Carola också…  ;D

Hawknestgrove
0

HAhaha! Ja Carola funkar rätt bra med. Men just mammas recept testade jag på en kompis, som har migrän. Huvudvärken brukar ju släppa, då de får spy. OCh det funkade perfekt….. Kalles randiga med banan, den är god, jag lovar…….

siberlina
0

gunilla   ,jag köpte   en  randig  banan  kaviar idag    och jag tyckte den va  god, det  trodde jag inte ,men jag va tvungen att  pröva

siberlina
0

gunilla   ,jag köpte   en  randig  banan  kaviar idag    och jag tyckte den va  god, det  trodde jag inte ,men jag va tvungen att  pröva

Hawknestgrove
0

Ja visst? JAg älskar smakbrytningar! Behöver jag tala om, att jag gillar sånt där japanskt godis också?