Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bilder-filmklipp
Läst 743 ggr
Sidentass
0

nya bilder på stödisen Lucia

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer några nytagna bilder på min stödis Lucia..hon har gjort så stora framsteg o är så oerhört tillgiven när jag går upp till henne..nämnde nog i något annat sammanhang att hon blivit polare med Linus o Spirit här..fungerar alldeles utmärkt att ha dom uppe hos henne..Lucia är så sympatisk med andra missar..däremot skulle det nog bli lite svårare om hon kom i kontakt med våra honkatter..

Sidentass
0

o en till..på go-gumman..(låter medvetet filen sitta kvar i tanke på dom som har dålig syn)

Sidentass
0

Här är jag påväg upp till matten i soffan;-) Titta inte på golvet..där har Linus o jag haft lite röjarparty förstår ni;-)

Sidentass
0

-Såhär ser jag ut i profil..

Kat08ja
0

Sötnos och vilken söt prick hon har på näsan ;-)

Sidentass
0

hi,hii..ja..hon är allt lite speciell med sin svarta mouche..eller hur det nu stavas;-)

Jenna-Gun
0

Ja den sötaste tjejen i dag.

Så vacker hon är visk visk.

Hon måste det gå att hitta hem till snabbt.

Då säjer jag igen Spirit Spirit,

jag ger mej inte.

Jenna

Sidentass
0

#6 du såg aldrig nya bilden på Spirit kanske..som jag la i den andra tråden, en bild där han laddar för bus i vår säng:-)

Hawknestgrove
0

Åh, ligger hon på KKS sida? Hon borde ju bli tingad hur lätt som helst…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

karins
0

Åh så söt hon ärKyss

Jenna-Gun
0

Vilket tråd.

Kan inte vara möjligt att jag missat Spirit

Erika91
0

Gud så söt hon är! Och den där pricken på näsan är ju underbar! Goa Lucia!Kyss

Sidentass
0

#10 I tråden "lite bilder":-)

Sidentass
0

#8 har väntat länge på kontakt för att få adress dit jag ska skicka text o bilder på henne..man vill inte skiljas..men man måste ändå tänka på kattens bästa…svårt detta..

Sidentass
0

#10 den finns också på svenska huskatten under "Spirit poserar"

Jenna-Gun
0

Ja men hur har jag missat det fotot på Spirit. Jag som är och bryr mej överallt tycker jag.

Lucia kan det ju inte bli svårt att hitta ett hem till.

maggan47
0

vilken liten sötnos hon är Lucia Maggan47 som tycker bilderna är jättefina

Sidentass
0

Tackar  å lucias vägnar för alla komplimanger..tillsammans med Bamse som i det närmaste kliver på tangentbordet;-)

Puma77
0

Så söt så. Söt som socker.

//Pia

Sidentass
0

Nu har Siden separationsångest..hon ligger nu ute på kks hemsida under "Lisbets katter - honor " o söker permanent hem, detta är det svåra med att ta stödhemskatter - när den dagen kommer då det är dags att skiljas..men man får intala sig att det måste handla om misses bästa..och att man sedan i framtiden kanske kan hjälpa flera katter akut..

Erika91
0

Ja jag förstår att det är jobbigt! Men det klarar du! Lucia är dig evigt tacksam!

Hawknestgrove
0

Se det så att om du vill, så kan du ju få plats för en ny liten, när hon flyttar

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

#21 Jo exakt..det är så man får tänka..o självklart ska Lucia få ett hem där hon kan röra sig fritt i huset..o jag önskar henne lite utevistelse i form av tex innätad balkong!…Idag blir det städning uppe i hennes rum..