Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketter: katthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 725 ggr
MorganP
0

AKUT! Katterna avlivas då ägaren vräks!

Från KKS hemsida

Matte vräks och katterna avlivas!

Vet ni någon som kan öppna sin dörr för en eller flera katter som är under avlivningshot? Matte bor i mellansverige och behöver akut (= innan måndag!) få hjälp med att hitta hem för sina katter.

Hör av er till Jeanine Westerberg för mera information: cruzmyntas@hotmail.com eller lämna ett meddelande på hennes mobil: 0704-23 39 63 så blir ni kontaktade av henne. Eller maila birgitta@kks.nu

elza
0

jag får inte plats med mera, annars hade jag kunat ta , men jag har 8 nu ,,

Hawknestgrove
0

Åh, vi puttar upp Hur många kissar är det?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Vad tragiskt! Här är ju tyvärr också lite fullt! Hoppas någon annan kan förbarma sig!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

MorganP
0

#2 Har inte kunskap om ärendet då det är de kontaktuppgifter som står i #0 som man ska kontakta. Lade enbart ut det här då inte alla är inne på KKS site och i o m det kanske fler kan hjälpa.

MP

annebeate
0

Morgan, finns det inget om katterna på KKS hemsida?

MorganP
0

#5 inte mer än det jag har kopierat

Issa
0

Tack Morgan för hjälpen! Vi har lyckats pressa in 8 st. Återstår 4 st. Tack och lov för att dom var fria från öronskabb!

MorganP
0

#7 Härligt, ni är underbara Skrattande

martdat
0

#7 Av dessa katter? hänger jag med om tjejen hade 12 från börgan o ch det är 4 kvar? putt,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

martdat
0

putt..

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Alexej
0

Vem är det som står för katterna? KKS eller Örebro?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

önskar jag kunde hjälpa till här..men jag har ju åtta katter samt en stödis…puttar upp denna viktiga, akuta tråd!

Hawknestgrove
0

Puttar jag med!

MariannE11
0

Issa om du har koll på det hela…. var i mellansverige är det?…. är det akuthem som söks eller permanenta?…..

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

essut50
0

#14 Är du intresserad Marianne? Du vet att jag älskar att åka tåg med katter..Skrattande

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

MariannE11
0

ursäkta om jag ger fel signaler….men jag tänkte att om man vet var i mellansverige det är o vilka hem som söks så kanske man lättare kan komma på en lösning….

litar inte för fem öre på dej essut….du har lovat att komma med så många kissar men än har ingen dykt upp…Förvånad

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Issa
0

Kan inte ge mer besked just nu. Inväntar måndag för att se om läget blir akut för dessa 4 katter som är kvar eller om dom kan stanna kvar. Vi får se vilken vändning det tar då.

essut50
0

#16 förlåtGeneradTrodde du ville ha en till katt till herr Bruno…

Vet att jag har lovat komma med en grå/blå katt..Men det finns inga tyvärr.Ledsen

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Issa
0

Jag har en på väntelistan om det ska vara en blå katt.Skrattande

MorganP
0

#19 KKS fick bland alla andra ärenden igår in ett ärende med en 4-årig blå hona som måste omplaceras p g a allergi, dock okastrerad men får ju fixas. Skulle den i din väntelista kunna hjälpa här, katten finns dock i Malmö.

Även en annan hankatt som är mycket akut som anmäldes igår där en anhörig avlidit och får numera då och då mat. Anmälaren bor i liten lgnhet och katten är van utekatt så denne kan inte ta den. Är 2 år ung, till färgen blåvit och kastrerad, finns i västra Blekinge. Någon i ett som det känns mycket akut läge?

MP

Hawknestgrove
0

Hur har det gått???