Glad och ledsen. Hejdå Rhodry!
ag är både såhär ledsen:
och såhär glad:
Anledning?
Rhodry har flyttat till ett alldeles eget hem!!!
Fina lilla kissen, som var superfräsig och inte alls ville bli klappad när han kom ca 12 veckor till oss. Men så han utvecklades, han var de senaste månaderna den gosigaste, mysigaste kärleksfullaste katt jag mött! Åh vad jag kommer sakna honom, men jag vet att han får det helt perfekt, och det är ju ett stort plåster på såret!
Lite bilder på sötisen
Såhär liten o rädd (o smutsig runt nosen) var Rhodry när han kom
Han blev dock modigare, och här är hans alldra första gos! 
Rhodry adopterade Maxi som pappa
han sällskapde mig när jag pluggade 
Och Rhodry kunde busa som ingen annan! 
Lycka till älskade katt, jag kommer aldrig att glömma!

Lycka till Rhodry! Till matte ger jag en igenkännande kram, förstår precis hur du känner det.

åhhh..jag förstår så väl hur du känner..där har vi det svåra med att vara stödhem..jag har ju en stödis som jag fått följa från att ha varit skygg till att ha gjort stora framsteg…nu ligger hon ute på kks hemsida i väntan på permanent hem…hoppas att du kan få möjlihet att följa upp Rhodry från hans nya hem..då tror jag att det skulle kännas lite lättare…tänk vad mycket du gjort för honom..det kommer han aldrig glömma..den lille snyggingen!
Så fin! Han var lik min lilla Pyssa…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
En så vacker kisse.
Lycka till Rodry i ditt nya hem.
Tröstekram till dej yavannaKementari
Jenna
Bara av ren nyfikenhet. Hur gammal var han när han började vilja gosa?
LYCKA TILL RHODRY, i ditt nya hem! 
Medarbetare på jack russel terrier

Tack för alla fina och stöttande ord!
#2 jag jag får hälsa på honom när jag såhelst önskar! :D
#5 En 15-16 veckor kanske, då var hans syster redan besatt av att gosa. Tog några extra dagar för Rhodry bara :)
Så vacker han är. Lycka till Rhodry i ditt nya hem!
Så fint att du kan besöka honom. Det måste vara en tröst samtidigt som du vet att han kommer till ett så bra hem.
Förstår att det är svårt att skilljas från en sådan söt kisse! Nu får vi ösnka honom lycka till i det nya hemmet! Det blir säkert jättebra allting och du har gjort en fin insats för honom. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#6 Du ska se att allt kommer att gå jättebra..o så gott att veta att du är välkommen att hälsa på:-)
Lycka till i ditt nya hem, lilla vackre Rhodry!
Åh va fin han är, lycka till med nya hemmet Rhodry..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
å så söt o fin kisse, vilken insats du har gjort du får se det så. Jag har ju själv en katt jag har plaskat dit för och hon sak oxå flytta jag lär sakna gumman massor, men får se det så här. Dom får ju ett bra hem, och att man har sett till att dom fått en bättre utgångspunkt från att vara vilda å fräsiga till tama kelgrisar, men visst kommer det svida :*/ Men igen jätte söt katt å toppen jobb har du gjort :)