Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 468 ggr
karins
0

OT Godmorgon 1 April!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blir väl lika gott väder som igår. var +12 gr. just nu är det bara 1 gr. Har hyrt släp, och ska frakta bort en del skräp till tippen. Ska va ute och ta vara på dagen. Kanske hinner jag med lite pyssel oxå till kks. kanske något extra till en auktionFlört

Luddes favo.plats..

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=3316176e-c37c-4831-8b8a-88b43ee73f73&Filename=udde 001.JPG)

TussilagoGlad

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=132b9cd2-d762-4e24-9fb4-04cc5da47d32&Filename=Tussar 002.JPG)

Ha nu en härlig Aprildag!

martdat
0

vi skrev samtidigt hehe, nån kan radera min tråd,

Godmorgon alla! Efter att ha suttit hemma i flera månader ska jag i dag börga på en arbetsprövning, ska bli spännande även om det kom lite olägligt, hade järna hafft mer tid till kissarna, Så nu ska jag till RIA, så i stället för hemlösa katter blir det hemlösa människor. ha en bra dag alla!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

karins
0

Oj då! Så det kan bli, samma tanke samtidigt martdatCool

Ciiviic
0

*gääääsp'* godermorgon :)

jag sitter här hemma och gnuggar ögon…. Himmelen är blå :) men de är iskallt inne ;P Glömt att stänga fönstret igen…. hoppas på mera värme ;) . Idag ska jag till skolan för första gången på 1½ månad…. Behöver egentligen inte gå ditt, men orkar inte vara hemma längre…. Sen blir de kisse misse gos :)

Ha en underbar dag. Mvh Liinda

siberlina
0

GODMORGON  allihopa , ha en    jättebra  dag

essut50
0

Godmorgon, har sovit bra inatt, har inte hört några katter i sängen inatt.

Här är det mulet ute och lite grått, men det gör inget ska till Göteborg idag.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Inge-elsie
0

God morgon här är det lugnt. Mamma har kommit hem från sjukhuset och katterna sover, ingen vill ha frukost. Har börjat tvätta funderar på att hänga ut tvätten, så den blåser torr. Skall ta en promenad med katterna sedan när dom vaknat.

Jenna-Gun
0

Morrn morrn.

Var och tömde mammas lägenhet

Det blev mycket som ska till RK.

Så tvättmaskinen går  hela dagen nu.

Solen skiner och det är +6*

Jenna

Sidentass
0

God förmiddag..! så trevligt att få se tussilago här i tråden..dom har jag väntat på länge nu, men antagligen inte hittat rätta stället..idag blir det en handlingsronda för att ladda upp med mer kattmat, det går åt mycket när man har ett gäng på nio matglada djur i huset;-)

Imasy
0

Själv ska jag diska och dammsuga idag…. Jippi… NOT….

Måste bara visa vad jag har fått :)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=ee938bce-065f-4b06-b7fa-3507329ff671&Filename=gretas bebis.jpg)

Jenna-Gun
0
Ankah
0

Imasy; De ä gulliga - men vad är de för något?

Godmorgon, alla! 

Jag spenderade natten på förlossning och i natt är det dags igen. (Det är INTE jag som föder…) Häftigt ställe, inte hälften så äckligt som jag trodde…

Simson
0

#9 Men vad är det??? Och hur många är det???

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Imasy
0

Hihi, det är hamsterbebisar ;) 13 st….

Simson
0

Jösses vad många!! Brukar de få så många?

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Jenna-Gun
0

Men grattis till tillökningen i familjen.

Har aldrig sett en hamster i verkligheten. Så det var svårt att gissa vad det var.

Imasy
0

Nej, oftast så brukar de blir färre. kan inte minnas att jag fått en sån här stor kull tidigare, oftast så har det varit 5-7 st :)

så här rund var den lilla mamsen ett par dagar innan hon kläckte ;)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=7e4f0ae8-408a-4efe-9e4d-f52b3d2a340f&Filename=tjocka magen.jpg)

SamanthaJones
0

Hej hopp alla. Imasy, kan du gissa vad detta är för bebisar då?

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Jenna-Gun
0

Heter det kläckte när det är en hamster som föder.

Novisen Jenna

Imasy
0

# 17

råttor eller möss tippar jag på ;)

jag tror det heter "föder" som det korrekta ordet för att föda på även hamstrar. har hört en del säga "valpa" också, rätt eller fel kan jag ej säga om det.

karins
0

Oj vad många hamsterbebisar! Ser ut som musbebisar ju. Barnen har haft möss här..de såg ut så där..

#8 Visade sig att vi har Tussilago i trädgårdenCool

Hawknestgrove
0

Ja, nu är det vår… Det är det, när det ser ut så här på gårdsplanen….http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=403a6f66-c188-46b5-8021-f22600922443&Filename=v%C3%A5r.JPG

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Första fina vårdag så jag rensade i trädgårn.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

karins
0

Ja det där ser ju ut som vår Gunilla…meckaCoolhar oxå rensat lite i trädgården..just nu är det grilltajm..men har gått in så killarna får va i fred och prata om sitt där ute…

Hawknestgrove
0

Ja, han fick byta däck på grävaren…..

karins
0

Inga små däck det därFlört

Hawknestgrove
0

Nä, verkligen inte….. Men fördelen är, att han inte behöver någon domkraft…. HAn står på skopan, som du ser!!!!