Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1092 ggr
Zhara
0

Transport Borlänge - GBG sökes!

Söker transport till en kattherre som har gått hemlös en längre tid i en liten ort mellan Sätra och Borlänge. Han ska hela vägen ner till Göteborg, där ett permanent hem väntar :)

Hoppas att jag kan hitta någon som kan ställa upp! Kanske finns det någon som åker Borlänge - Stockholm, och sedan ytterligare någon mellan Stockholm och Göteborg?

Zhara
0

medlem bumbimia har information om var katten befinner sig, jag har information om vart kattens hem ligger.

bumbimia
0

Hoppas verkligen att någon kan hjälpa till Glad jag skulle kunna åka ner till Örebro.

Imasy
0

lägg in detta på djurtransport.ifokus vettja ;)

Zhara
0

Det är redan inlagt där :) Ögonblicket efter att jag lade in det här!

Imasy
0

aha ;9

förresten, hör med lastbils chaufförerna på tex ASG eller Maserfrakt mfl, tror att de kör ner till göteborg, och kanske vill ha kattligt resesällskap med lite tur?

essut50
0

Kan ni ställa upp en vardag så kanske jag kan åka mellan Örebro - Göteborg nästa vecka.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Alexej
0

Essut, vad skulle katterna och vi göra utan dig:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Zhara
0

Härligt! 

För min del är det förmodligen inga problem att ta emot katten en vardag (åtminstone inte om han kommer hela vägen hem till mig, eftersom antingen jag eller min sambo är hemma med vår yngsta son på vardagarna). Kvällstid är det ju inga problem. Det hänger då på TS… ? :)

essut50
0

Jag åker isåfall tåget sträckan Örebro - Göteborg.

Nu ska jag iväg till jobbet och kan inte kolla här förrän på söndageftermiddag hos min syrra.

Zhara
0

aha, ok. Det går säkert att lösa. Åtminstone om du ankommer på eftermiddagen.

bumbimia
0

Jag kan måndag och tisdag, resten av veckan kan jag inte.

Zhara
0

Måndag och tisdag går iaf bra för mig. Allra helst på eftermiddagen. Jag jobbar och antar att jag skulle kunna göra en snabb avstickare hem för att lämna honom här hos min sambo, men helst skulle jag vilja vara med honom när han träffar resten av familjen.

PM:ar mitt telefonnummer till dig essut.

kattassen
0

Behövs transport i Göteborg får ni hojta. Jag jobbar i stan och kör bil till och från varje dag.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Zhara
0

Ok, tack! Då har jag kanske (beroende på vilka tider det gäller) en nödlösning om essut kommer tidigare till centralen än jag kan gå från jobbet (min chef älskar dock också katter, så hon kanske förstår… :)  ). Annars har jag bra kommunikationsmöjligheter med lokaltrafik hem till mig.

Hawknestgrove
0

Alltså, Essut, dina insatser är ju helt otroliga!!!!!! JAg bara gapar och ser ut som en guldfisk……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Inge-elsie
0

Essut kan på tisdag sa hon när jag pratade med henne idag innan hon skulle åka till jobbet. Hon hör av sig.

Zhara
0

Ok, bra!

Då hinner jag prata med veterinär först också… 

Jag har glömt mobiltelefonladdaren på jobbet, men imorgon är jag nåbar igen :) …för den delen kan jag ju pm:a över mitt hemnummer till essut också förstås.

maggan47
0

och nu är kissen på väg Maggan47Glad

solweig
0

det går nog bra. essut är ju van att åka tåg med katter.

MariannE11
0

vem ställer upp i ur o skur… jo den fantastiska essut….. du har gjort det igen…..du är värd din vikt i saffran…..fantastiskt bra jobbat……

hoppas att det går bra med missen på nya stället…. tar gärna emot rapporter…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Zhara
0

Kissen har anlänt och hela resan gick bra. Han var så lugn! Jag kommer snart att skriva mer, men jag sov så dåligt inatt så jag är jättetrött… har svårt att formulera mig…

maggan47
0

vi väntar så gärna Maggan47Skrattande

essut50
0

Nu är jag hemma igen..

WOW vilken kille säger jag.. Kyss

Resan gick jätte bra, kissen var så lugn sa ingenting på hela vägen. Jag är van att mina skriker som bara den när dom åker bil eller tåg.

Zhara…Tack för blomkrukan, blommorna är min älsklingsfärg. (Lila såklart.)

Zhara
0

Katten har landat! 

Nu kan ni följa katten under följande länk:

Låt mig presentera…

essut - jag är glad att jag fann rätt! Tack för din hjälp.

bumbimia - tack för världens vackraste katt och ditt engagemang i att få honom till ett nytt hem!