Saknar någon en Theo?
Hej!
Har hittat en tatuerad gultigré kille som heter Theo enl. SKK reg.
Han är ganska mager och hungrig och har sprungit omkring där vi bor ett tag. Är han saknad hör av er hit.
Hej Evengeline!
Men så synd om Theo som sprungit bort! Om du kunde ta ett foto på den så skulle vi kunna göra en liten artikel om honom. Skriv gärna lite mera fakta i vilket område han befinner sig osv.
Har kissen en ID-märkning? man skulle ju önska att någon kunde ta in honom så länge. har du hört med närmsta katthem om det finns någon där som kan hjälpa honom?
Mvh Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag har ingen vettig kamera och saknar usb-sladd till datorn…grrr.
Han är på Björkskatan i Luleå. Jag har satt ut mat och vatten och bäddat åt honom på altanen. En annan granne brukar också mata honom. Men han är skranglig, lillkillen….Men sååå tillgiven
Han har så ljusa ögon, nästan guldfärgade.
Tyvärr så har vi ju inget katthem här…Fyrkantens är i Piteå och de kan ju inte ta in några nya. Hemma har jag redan 2 hannar och en hona på väg in, så det är lite fullt….
Jag hoppas SKK´s ägarregister kan ge nåt svar på måndag.
//Evangeline
Så besvärligt! Jag vet ju hur ni har det uppe i Norr just nu. Håller tummarna hårt att det ska gå att spåra kissen!
// Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Bra idé!! Jag kan bara ta bilder med mobilen men sen blev usb´n kvar i Sthlm så jag kan inte föra över bilderna till datorn…grrr.
Nu är grannens hittemisse inne hos oss….oj, vilken cirkus…..stackars dörren till min dotters rum….skrap, skrap, klös från bägge sidorna…..fniss…….just nu har Floppen somnat av alla ansträngningar att ta sig in till henne.
kramis från Evangeline och odjuren
#5 Söt och charmig kisse Floppen som du visar bild på! Påminner lite om en av mina f.d. katter.
Mvh Lena
USB kablar är billiga så köp hem en i reserv
Ta cammos tips! Fäst ett litet halsband på kissen med en liten lapp om att du får honom på besök och skriv ditt telefonnummer på lappen! Be att eventuell ägare tar kontakt!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Men då kan du ju spåra honom via polisen eller skk! Jag läste lite slarvigt, såg ej från början att du hade sett en märkning
ÅÅÅÅ vad jag är vimsig….Theo har ju ett hem ju….jag ringde till skk och hittade ägaren och det visade sig att hon bodde en liten bit bortanför oss så det har ordnat sig för honom.
Förlåt mitt virriga minne…..
Evangeline
#10 Men vad bra att det ordnade sig för Theo till sist! Det var glada nyheter!
Mvh Lena
Så glad jag blev…..