Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 3492 ggr
[sofia-85]
0

Klösmöbel- men till bra pris

Jag måste köpa in ett eller två mindre klösträd till mina stödisar. Har innan köpt ett jätte stort men det får inte plats i deras rum. Skulle vilja ha ett med något hus och några roliga saker i. Jag får spara till det. men tänkte ni hade något bra tips var det inte kostar 1500:- eller så:)

Om någon här har något att sälja billig får ni gärna höra av er :)

Silvestris
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyska ebay! Jag köpte denna klöspelare där. Det kostade inte ens 1000 kr (inkl. frakt).

martdat
0

jag tycker att de på ÖB 199 kr duger bra, ett litet hus långstned att myza i sen klöspinne, hylla och så klöspinne och ytterligare en hylla.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

[sofia-85]
0

Ok, ska kolla på ÖB då…

jag behöver som sagt inget avancerat men något för stödisarna att klösa på:)

MariannE11
0

#1 urfint…. o vilket bra pris!… ska spara till att bli miljonär…..

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Hawknestgrove
0

Sofia, du kan få köpa mitt som jag har ny, när mitt nya kommer, i veckan. 400 kr…..Det ska renoveras på de nedre pelarna, då det är uppklöst. Frågan är, kan du ta  dig upp tillStrömstad, eller om någon du känner, kör den här vägen? Annars så åker jag antagligen med Janne till uddevalla nästa onsdag, så vi kunde möta supp

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Imasy
0

www.macca.dk köpte jag dessa två, frakt + bud ca 800 kr samt 400 kr.

ignorera gärna den halv-döa blomman på väggen… ;)

[sofia-85]
0

Gunilla kan du ta ett kort :)?

[sofia-85]
0

Jennie var hittar man träden då?? Hittar inteGenerad

Hawknestgrove
0

Här är etthttp://www.hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=1a2ecb97-6510-4853-aeb2-f721a1b9e810&Filename=tr%C3%A4d1.jpg

Hawknestgrove
0

ett till. JAg lovar att renovera stolparna, tills du ska ha det. Jag har haft det ett år.Bilden “http://<a href=www.hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=5f0a9349-ad91-4e71-9e98-abfcd172cacf&Filename=tr%C3%A4d1%20(1).jpg” kan inte visas, då den innehåller fel." />

Imasy
0

Men Sofia, ditt blindstyre ;)

Om du går in på sidan och väljer "Katalog", så längst ner till höger har du en rubrik som heter Tilbehør til Dyr, då får du fram alla djur grejor dom har ;)

Hade jag inte varit fattig som en kyrkråtta hade jag gått in och budat, oförskämt billigt! :) Förresten, man betala till ett svenskt PG ;)

[sofia-85]
0

Okej haha ja e nog blind ska gå in och kolla där då :)

Gunilla: Det var väl använt ditt träd:) Men det var perfekt, precis så ja vill ha :)

Ankah
0

Herrgud!!! Macca var ju grymt billigt!!!! …men var ser man frakten?

Hawknestgrove
0

ja, det är bara de två pelarna, som är klösta…  de andra är knappt rörda.lena fick ett renoverat av mig förra året, det håller än. det var ett litet träd

Hawknestgrove
0

Sophia du har PM

[sofia-85]
0

Du har fått tillbaka Gunilla :)

Imasy
0

Frakten hem till dörren från Danmark var på 125 kr då jag köpte mina iaf.

Ankah
0

Men herregud! Då kostar ju de dyrasta bara runt femhundra spänn med transport fram till dörren!!!! …när det regnar flyglar…

Kitty41
0

min granne köper från ebay eller nåt tror jag, pissbilligt :)

Imasy
0

jag gillar iof e-bay träden från tyskland bättre, större, fler färger mm.

macca har iof bara denna blå färg, men till det priset struntar jag i att vara petig ;) katterna gillar dem, det är huvudsaken :)

[sofia-85]
0

¨

Men jag måste ha ett lägre… För det går inte att ett så högt där nere

Faxlin
0

Hur ligger danska pengarna i jämförelse med de svenska då? Jag tänkte eftersom allting står i ddk.

Eller jag kan kolla upp själv. Förlåt en dum fråga.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ankah
0

Här är en hemsida jag brukar använda för att konvertera valuta; http://www.valuta.se/

Hoppas att det blev en länk nu, jag jorde verkligen ett mellanslag efter, jag lovar!

Faxlin
0

#23: För mig fungerar det inte med mellanslag. Inte för dig heller verkar det som. Jag gjorde dock om den till en länk åt dig :-)
Jag trycker alltid enter efteråt så blir det en länk. Testa det :-)

Kom på att jag hade den sidan bland mina favoriter också, därför jag bad om ursäkt direkt över att jag bad er göra mitt jobb. hihi

Audiatur et altera pars

Imasy
0

när man budar på macca står det omräknat på en gång INNAN man lägger bud vad det kommer att kosta i svenska kr ;)

Faxlin
0

#25: Jasså, vad praktiskt. Jag kommer i alla fall gå in där när plånboken blir snällare igen :-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Nu måste jag bara fråga. Inne på Macca står det att de inte levererar till Sverige. Stämmer det?

Audiatur et altera pars

Imasy
0

va, har de slutat leverera till sverige?! maila och fråga vettja ;)

Imasy
0

jag har mailat och fråga, måste ju veta om jag som svenne får handla fler gånger ;)

Faxlin
0

Men när beställde du?
Det stod så här under köpvilkoren:

**OBS:

Pr. 1/12 2007 er det desværre ikke muligt at få leveret varer til Sverige grundet store distributionsproblemer. Som svensk kunde vil du have mulighed for at afhente dine varer fra vores lager eller selv arrangere fragt fra vores lager. Vi regner med at distribuere til Sverige igen senere på året. Vi beklager mange gange den kedelige situation.
**

Audiatur et altera pars

Imasy
0

aha, det var före 1/12 jag beställde, vad synd, för de har ju så bra priser :(

Engla
0

Becats har bra och billiga klösmöbler. Bla finns den som Silvestris köpte på tyska Ebay där. Kostar 995 kr på Becats.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

[sofia-85]
0

Dom hade ju bra pris Becats

Engla
0

Jag är jättenöjd med vår klösmöbel som vi köpte från Becats.

MariannE11
0

wow vilken klösmöbel Engla… jag är bara LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITE avis……*helröd i ansiktet*..

gillar kissarna den?….

Engla
0

Ja, de älskar den. De tycker om att ligga i det lilla huset och allra högst upp. Kostade inte mer än 1395 kr. Verkligen ett kap. Cool

Kat08ja
0

Jag köpte från Becats. Bra pris jag betalade 995kr och personalen var jättetrevliga. Katterna är helnöjda :-)

Ciiviic
0

FAAAAAAAAAAAAARLIG tråd, nu har jag ju massa tips på vart de ska hinhandlas katt träd som är billiga, ååh så ska man försöka hålla sig till 1 :O

Puma77
0

Har du sökt på tradera? Var det inte någon där som sålde klömöblar nya och med transporten till dörren blev det strax över 1000 något. Finns en tråd någonstans här.

//Pia

MariannE11
0

kan man på något sätt sätta ett filter här så man slipper se sådana här frestande trådar…Generad

jaja…. är väl sådär lagom frestad….. eller jättemycket….Glad

Sidentass
0

#34 åhhh..vilka läckra klösträd ni har..blir så oerhört sugen..men plånboken min säger att jag måste lugna mej lite eftersom jag sprang iväg o köpte kameran här före påsk..

Hawknestgrove
0

JA, det är på tradera jag köpte min med tips från Jenya här inne. efter många sorger och bedrövelser, så ska trädet komma i morgon, det befann sig i fredags morse i MAlmö, så det är nog hos mig i morgon. Säljaren är helt OK, Men transportören DHL, är seg. JAg beställde och betalda den 13:e mars. ÄVen säljaren höll med mig att DHL är hopplösa, men att inga andra kör. Så sofia kommer upp till mig i veckan, när min nya är på plats och tar över min gamla.

Elcyion
0

Ellos har också billiga klösmöbler. Hörde om någon som var nöjd med den (om man jämför med vad den kostar). Det här trädet kostar 299:- Direktlänk till artikeln

Medarbetare på jack russel terrier

Ankah
0

Där finns ju en köparrecension, det låter ju inge vidare…

Elcyion
0

#44 Jag såg den med, men läste om någon annan som hade köpt den, och var nöjd med den (med tanke på priset). Som hon sa, man får vad man betalar för. Tror det var inne på katter.ifokus, men jag är inte helt säker.

Medarbetare på jack russel terrier

Hawknestgrove
0

Hehe, Sofia får min gamla! HAr precis pratat med åkeriet i Dingle, de kommer i morgon med nitt nya träd. (ÄNTLIGEN) Så då sa jag till Sofia, att hon får mitt, fast hon får hämta det hos mig själv! Så jag får väl baka en solskenskaka i veckan, när jag vet att hon kommer….. (Utan kokos)

[sofia-85]
0

haha Gunilla:) Ja kommer någon dag nu i veckan. Slänger nog med sambon om han vill. Dator är ju väldigt viktig här hemma. Sen måste vi ju ha barnvakt till Cissi och bebisen med:)

torgerd
0

#47 Ett tips till nästa gång det behövs ett (de brukar ju förbrukas rätt fort) är ellos.se. De har precis ett sådant som Gunilla hade. Kostar typ 500 kr har jag för mig.

Har ett sånt i läckert tigermönstrat ;P

Hawknestgrove
0

Ja, jag har för mig att mitt kostade runt 500 med frakt för ett år sen. Men som saagt, med tre klösglada vänner, så är två pelare uppslitna. Men lätta att renovera med vanlig sisalhampa

SamanthaJones
0

Jag köpte en ny fin idag för halva priset, ord var 849 o nu fick jag den för 425 kr :) Helt underbart i riktigt mörk blå och den är tre våningar o tunnel o hängmatta o sovlåda o ett vanligt vånignsplan. skit fin :) O katterna gillar den :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Imasy
0

det träden som kommer ifrån Ellos har jag hört från många att det bara är skräp.

Hawknestgrove
0

Nja, det kan jag inte säga om mitt gamla. det var fyra år när Lena fick det, ok.  en del av pelarna hade jag fått snöra om, men det andrta var intakt. Sen kom Sixten och på 5;e året, så raserade han den översta liggplatsen. det tyckte inte jag var dåligt. Alltså fyra år med mina galna katter sen härjade Lenas katter med den och först nu mot slutet, så gav sig den högsta liggplatsen. Den Sofia ska få nu, den är helt ok förutom två pelare, som jag får snöra om. Men det är samma sak där, tre katter som klöser av bara 17

Hawknestgrove
0

Här är den , Sofia1 Nysnörd!http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=e899dd3c-6a7c-429b-85ef-462d262f5ea8&Filename=sofia1.JPG

Hawknestgrove
0

En bild tillhttp://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=4a25cb6b-5654-4996-b48f-462a103576b2&Filename=tillsofia.JPG

Hawknestgrove
0

Och bilder på den nya…. Här får jag hjälphttp://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=cd24e54f-80a4-4b6a-9ffc-16aff38f1a5e&Filename=assistens.JPG

Hawknestgrove
0

Mer hjälp….http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=4c80b1ac-c509-4871-9ae6-68d8b8f73233&Filename=assistens1.JPG

Hawknestgrove
0

Så här ser det ut http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=6b31ade2-20b2-4b30-b089-b4c4d507217d&Filename=nytt%20kl%C3%B6str%C3%A4d.JPG

Kat08ja
0

#55 vilka snälla katter du har som vill hjälpa till ;-)

Hawknestgrove
0

Esther hittat sin platshttp://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=abe342b8-a649-411f-8d46-dec0eda22249&Filename=lillaesther.JPG

[sofia-85]
0

Mina stödisar väntar här :)

Hawknestgrove
0

Ja , men när Arne ville hjälpa till att snöra om Sofias träd då fick han faktiskt nästan vingar av mig. Hans närvaro uppskattades INTE. Ser ni lilla Esther, förresten?

Hawknestgrove
0

Nu premiärklöser Esther på den nya….