Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 780 ggr
Puma77
0

Auktion Mirandas kolonikatter.

Efter lite påtryckning från några medlemmar så är det nu dags för min myra att få nytt hem Den är ganska stor och innehåller kattmynta. Som det ser ut nu kommer den endast att finnas i detta exemplar så passa på;) Den kommer att komma tillsammans med två "spermy twins" i gult och valfri laminerad skylt som jag gjort.

Så allt som allt.

1 stPisse myra

2 st spermy

1 st laminerad skylt (valfri) 

Auktionen går ut tisdagen den 18 mars kl 21.00 

http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=6a9ca172-e13a-4a7c-bb92-f06568a4c52c&Filename=antzilla.jpg

//Pia

Alexej
0

Hej, super att Mirandas katter få in lite. Uppdaterade där nu och de har lagt ut över 20 000 kronor och det är inte slut än.

Då börjar jag bjuda: 150 kronor

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Puma77
0

Ja jag läste din uppdatering Alexej och tänkte att det passade bra nu, de behöver ju en slant också:))

//Pia

essut50
0

175 kronor bjuder jag. Det går ju till katterna.Kyss

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Alexej
0

200 kronor…Finns det en bild av spermier?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Puma77
0

Ja jag har den bilden som jag hade till källarkatterna fast det är tre på den. Men man ser ju hur de ser ut.

http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=4541587e-b49d-4cf3-828a-635bdfe18e25&Filename=p%C3%A5skbollarliten.jpg

//Pia

essut50
0

#5 Dom var verkligen läckra i verkligheten..

Puma77
0

Tackar essutGenerad 

Jag har nu 3 st som ska skickas iväg och 4 st som bokats. Sen har jag de 2 som ska vara i detta paket. Sen finns det 4 gula kvar och en grön av de ja gjort, blir nog några till innan kvällen i alla fall.:))

//Pia

essut50
0

Du är så duktig tycker jag, gör så fina leksaker till katterna.

Lena
0

Instämmer du är en stor talang Puma77 på området kattleksaker! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Puma77
0

Åh tack så snälla ni eGenerad jag som inte hade virkat sen 10 års åldern (vilket är 20 år sedan) och den virkningen går ju inte jämföra med detta. Men är man envis och vill göra så mycket man bara kan för katternas skull så går det allt.

Måste bara säga att jag hittat något här i livet som jag älskar att göra. Ja inte virka då men att ge mitt bidrag till katterna.Skrattande

//Pia

Puma77
0

puttar

//Pia

Puma77
0

putt

//Pia

Hawknestgrove
0

Puttar upp jag med!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

Ja för närvarande ligger de på 200 kr. Det går ut på tisdag kl 21.00.

//Pia

Puma77
0

putt

//Pia

Erika91
0

Jättefin! Puttar upp!

Hawknestgrove
0

Puttar!

essut50
0

Kom igen snart är det försent att få Pissemyra och gänget.

Puma77
0

Ja kom igen nu. Ska iväg och träna sen så jag kommer inte vara hemma när auktionen går ut men kolar den sen när jag kan. Antingen ikväll eller imorgon efter jobbet.

//Pia

Alexej
0

Jag klagar inte:)

essut50
0

Grattis Alexej..

Alexej
0

Skrattande

Puma77
0

Grattis Alexej till ditt lilla paket;)

//Pia

solweig
0

grattis. grattis. alexej.

Erika91
0

Grattis :)

Puma77
0

Idag gör vi ett kors i taket;) Pengarna fördes över till Ale katterna idag. Min första alldeles egna överföring på internet;)

Alexej gav 250 kr till dem så ett stort tack till henne:))

Igår fick jag hjälp och förde då över 520 kr till Källarkatterna i Kalmar också så ett stort tack till de som var med och skänkte pengar till dem.

//Pia

essut50
0

Grattis, va du är duktig, det var väl inte så svårt att överföra pengarna?

Puma77
0

Nope, det var enkelt. På plusgirot kom det ju upp vem det tillhörde så då såg man ju att det var rätt.

Överförinng mellan konton har jag dock inte gjort än men det kommer.

//Pia

Hawknestgrove
0

Puma, är du osäker, så har i allafall Swedbank en suverän bemannad hjälp per telefon. De hjälpte mig första gången.

Alexej
0

Fick ett paket idag:) Tack Pia!

Det är otroligt. Jag har aldrig haft kattmyntaleksaker för jag hade en hund som tuggade sönder allt, framförallt kattleksaker.

Bäst var golfplatskillen- Bulle. Han åt just (det bästa han vet…) när jag håll honom en myntamus under näsan. Han blev totalt förvirrad och visste inte var som var viktigare, maten eller musen. Men musen vann. Sedan blev han helt galen. Ingen annan katt fick nyfiken komma nära….

Hawknestgrove
0

HEh, så det var du, som fick den fina myran? Suck, mina kssar som är totalt ointresserade av kattmynta… Men det ger ju den fördelen, att jag får virka och sticka ifred…..

Puma77
0

Härligt att det uppskattades. Hoppas att du hittade allt i paketet, försökte få det så platt som möjligt.Flört

//Pia