Göra av kattlådor?
Jag undrar om ni har några idéer om var man kan göra av med kattlådor som man inte använder? Har ett par fina som det känns synd att slänga. Funderade på att skänka till katthem, men det närmsta ligger en bit härifrån och jag vet inte om katthem brukar ta emot sådant, gör de? Skulle uppskatta lite tips från de som vet mer än mig så jag vet vad jag ska göra :-)

jag tror att ett katthem skulle kunna bli jätteglad över om du frågar dom… frågar du så vet du ju vad de tycker….
själv har jag några extra då jag är jourhem ibland… funderar starkt på att ha någon eller några till sommarens blomfrön som är satta… bra att ha något stort att sätta ner krukorna i…..fast först ska de rengöras nooooooooga…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Katthem!

jag skulle nog också skänka till katthem, eller ge till nån rar människa som tar in katter och så där. eller sälja dom och ge pengarna till katter som behöver..

Ja! Lägg ut dem som auktion på tradera och ge pengarna till t.ex. Alekatterna (Göteborgs katthjälp) eller KKS…eller något annat katthem som ligger i närheten av dig!

Ja katthem eller på auktion där pengarna går till de hemlösa katterna!
Ja, att lägga på Tradera under välgörenhet, det är nog bäst i detta fall. Då köper folk med hjärtat. Min gamla Aftonbladet gick ju för 40 kr på studs… JAg var dum nog att sätta en köp Direkt också……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Bra tips ni kommer med! Ska ta och grovrengöra dem nån dag och ta kort så blir det välgörenhetsauktioner :-)

Min första tanke är katthemmen där brukar det mesta tas emot med stor tacksamhet!