Hej kattvänner jag lägger in den här lilla berätte
Hej kattvänner jag lägger in den här lilla berättelsen från Malla hur hon upplever sin vardag idag,och ni behöver inte svara på det här jag vill bara vissa er att vi tog den här katten hem till oss.
Hej från två trötta katter Malla och Junior.som just nu sover middag för vi ska ju snart upp och busa igen,men vi ville bara titta in och tala om att vi mår bra,jag Malla är så glad att jag har kommit till människor som bryr sej om djur,man kan ju säga att jag har haft tur att min Husse kom och hälsade på oss på Kvibergs Handelsträdgård och jag hade tur att komma därifrån men jag tänker mycket på mina kompisar som inte hade den turen mjau maju. Kan man tänka sej att ett djur tänker så och varför inte vi har ju dom tankarna då är det ju inte så konstigt att djuen har det oxå. Hej från oss som ser det på djurens sätt. Hälsar Cuyo. Här är Malla och Cuyo.

Visst ja, handelsträdgården, hur har det gått med övriga? men vilken tur att du kunde ta två!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja, Junior är gammelkissen i huset, han fick en föryngringskur på köpet, när lilla Malla kom!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Åh vilka snygga kissar.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Gamla katter brukar bli som nya när det kommer en ungkatt i huset! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
JA, Junior är ju 13 år. Så Malla sätter bra fart på honom!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....