Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 1634 ggr
ladykatt
0

Har blivit stödhem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

åt en av de avlivningshotade katterna jag skrev här om…
Från tisdags har en av de skygga katterna, Kayla, blivit hemma hos oss och det går jättebra mellan henne och de andra katterna…
Kayla är ca 3 år gammal och är svartvit och saknar helt svans. Men hon är jättemjuk i psyket och snäll och blivit mycket kelig.

Jag skickar här en bild på henne också…

kram
Ladykatt

martdat
0

Hm, Vilken tråd var det? mitt minne är inte helt ok,,, Roligt att du kunde hjälpa!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Jenna-Gun
0

Du är guld värd för denna söt kisse.

Mera bilder ser vi fram mot.

Kram Jenna

ladykatt
0

#1 det var i den på första sidan där det står Vi söker ett hem…

Puma77
0

Så söt hon är.

//Pia

karins
0

En jättesöt katttjej du tar hand om Kyss

Sidentass
0

Som jag skrev på huskatten är du helt underbar som ställer upp trots att du redan har så många egna missar…Kaya är så fin..och med din omsorg o känsla för missar är jag övertygad om att hon kommer att fortsätta göra sina framsteg - med dej blir missar trygga små varelser!

Hawknestgrove
0

Rosor till dig för att du tar hand om denna fina misse

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

ladykatt
0

Tack allihopa, ja, hon är så trevlig och lugn kisse att det är rena rama glädje att ha henne här…

kram Ladykatt

essut50
0

Vad bra att du ställer upp för Kayla, hon är verkligen vacker.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

marieborg
0

Å vad bra! Va kul!

Lena
0

Jättefint att du hjälper Kaya genom att bli stödhem åt henne. Hon ser så söt ut! Vet du vad som hänt med hennes svans? Olycka eller född utan svans?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

ladykatt
0

Hon är född utan svans, men nu har jag vant mig med detta och tycker att hon är jättesöt som hon är… i början ville handen när jag kelat med henne följa svansen som hos mina andra katter och då var det lite aha upplevelse…

kram/ Ladykatt

Lena
0

#11 Kan tänka mig att det känns lite ovant när det är en svanslös kisse. Men om den är född utan svans så saknar den nog inte svansföringen. Undrar om de andra katterna reagerar på det? Katterna visar ju en hel del kroppspråk via hur de håller svansen.

Väldigt söt som sagt! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

ladykatt
0

Ja, de har blivit lite försiktiga när de skulle möta henne i början men hon har en ca 1 cm lång klump som hon kan vifta med, den nästan inte snyns men den är där… och hon är underbar som katt… lugn, tacksam, trevlig och hon påminer mig faktiskt om min första katt Kurvi…

kram/ Ladykatt

MariannE11
0

tack för att du finns!

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/