OT Hundar och Kina
I expressen idag står det om detta och visas bilder. Jag skulle aldrig ha tittat på bilderna, Kina som kokar hundar levande. Jag blir så fruktansvär ledsen och besviken på våran mänsklighet ibland, så ledsen….
Varför bojkottar vi inte ett sådant land som gör så mot djuren? Jag finner nästan inga ord för min avsky….
För ett par år sen såg jag en bild i en tidning när dom i Kina gjorde samma sak med katter, den bilden sitter i mitt huvud fortfarande.
Så jag vågar inte titta i Expressen tyvärr.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
jag tycker att kina är ett fint land, och skulle gärna vilja åka dit någon gång.
men jag avstår, pga dessa äckel människor som gör sånt här, och jag besparar mig gärna att se detta i verkligheten.
karma karma….

Och just nu är det värre än vanligt då de förbereder OS, usch, finner inga ord. Bra att de tar upp det i tidgningarna och hoppas folk reagerar och förstår vad som händer där borta…..

japp dom steker hundarna oxså levande anser att köttet smakar bättre så …….sjukt!
tycker dom svenska os ppl! borde vägra åka pågrund av hur kina behandlar djuren …….
Vill inte titta.
Bojkotta Kina
Vill inte heller se…..Hade jag varit Sverige i OSsammanhang, hade jag avstått från att åka i ren protest…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....