OT God morgon alla kvinnor.

Jag sitter och väntar på att klockan ska slå 11.00 för då reser vi till Malaysia. Är ganska nervös nu… Men det ska bli skoj! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
ja visst ja det e ju kvinnodagen :) det viste jag men helt glömt bort… Så jag säger väll oxå GRATTIS alla BRUTTOR :)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

lycko engla som får resa till malaysia, va kostar det att åka dit..

#1 Önskar dej en riktigt trevlig resa..själv skulle jag nog inte våga åka dit i tanke på orm..så är man fruktansvärt flygrädd också..så man nöjer sig med sverigesemester…så får du berätta när du kommer hem om hur ni haft det!

Ja, Gokväll då, girls!
JAg har firat kvinnodagen med pluggmaraton (bara några dagar kvar nu), muffins och godis…det blir lätt så när man har tråkigt på biblioteket… Men OJ vilken bra pluggdag det har varit!

Visste inte att det var kvinnodagen..Har varit ute det mesta av dagen, då det varit +8 gr. och sol..härligt.
Så här försvarar vi kvinnor oss

Vi har varit på auktion. Hittade där bland annat en jättesöt gamal katttavla från 1940 talet. Den sitter nu på väggen. Blir glad bara jag ser den. På eftermiddagen började vi det gigantiska arbetet att sortera och flytta om böckerna i biblioteket för att få det hela lite mera överkådligt. Katterna är med och hjälper till.
Vädret har varit gråkallt och lite växlande vad gäller moln och sol. Mest moln dock.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Lena, kan du inte knäppa kort på den? Tavlan..
Ja, tänkte inte ens på att det var den dagen i går….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jasså. va det internationells kvinnodagen den 8 mars. Är så dåligt uppdaterad på sånt……………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna